bugün

pro evolution soccer 2011

yorumlarını okudukça hayal kırıklığı yaşadığım oyun.

pes'e asla ihanet etmemiş birisi olarak ben bile fifa'ya geçeyim mi diye ciddi ciddi düşünüyorum. bilmiyorum, zor bir karar...
© copyright 2005 - 2026