bugün

pro evolution soccer 2011

Serinin bu oyununda, Türkçe dil seçeneği de olacakmış. Yanlız çok fazla açıklama yok, 'spiker de türkçe konuşacaa mı?' diye soru işaretleri yok değil..
He bi de 'messi de bizi görecek mi' diye bir soru sorulacak oldu, ağız burun daldım...

[http://www.milliyet.com.t....2010/1281243/default.htm]
© copyright 2005 - 2026