ateist

tanrı inancını reddeden kişilerdir. saygı duyuyorum. peki inançlı insanlar neden sürekli onların açıklarını bulma çabasına girip, onları inanmadıkları bir cehennemde yanacaklarına inandırmaya çalışıp, zaman zaman tehdit ediyorlar? işte bu yüzden inançlıların çok büyük kısmının beyinsiz olduğuna inanıyorum.

(edit imla sebebiyle yapılmıştır.)

görsel
© copyright 2005 - 2026