bugün

smallville

ilk başta güzel giden ama sonradan lana lang adındaki güzel olan ama bir o kadar da kaşar olan ablamızın tripleri ve sürekli kendini tekrarlayan konusu yüzünden 3.sezonun başında bıraktığım bir daha da izlemediğim dizi. son bıraktığımda superman hala uçamıyordu!!
© copyright 2005 - 2026