bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- japonya10
- neden sevgilim yok4
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- brezilya5
- sözlüğün adalet terazisi3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- velvet43
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- ekonomi3
- zalican4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- et2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- nervio4
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- era7capone2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
once upon a time ecnebi diyarlarında ülkemiz reklamını yapıyor diyerekten adına yasa çıkartılmış şahs ı güzaf. bu yasanın öyle bir kapsama alanı varmış ki her cihetten temsiliyeti varmış tarkanın. böyle salvolu salvolu. e yurtdışında zirveye ulaşıp ta pastoral hayatına normal normal devam eden bir ünlü olmadığı içün (mike tyson, muhammed ali, michael jackson vs.) tarkanın bu durumu sindirilip üstü örtülmekten öte, onlardan geri kalmadığımızı, post postmodern çağa ayak uydurduğumuzu örtük olarak beyan edecek bir araç olarak algılanabilir. bir nevi biz her yönümüzle sizinle paraleliz avrupa ya da sen amerika, bizi o az gelişmiş arap ülkeleriylen mukayese etmeyin, müslümanız ama bohemimiz de var, kokoinmanımız da var elhamdülillah demenin eylemcesi. neyse, biz de artık bir dönem genç kızlarımızın gönlünde yarattığı mükemmel erkek tanımındaki tahtına narkotikten rahmet, kafası güzel ortam dostlarına göt sağlığı dileriz.*
bu konudaki çok çok öznel yorumumsa tarkanın zihinsel gelişimiyle alakalı. onca sene konserden konsere göç, hayran kitlenden mütevellit bilinçsiz de olsa kendini gönderde gör ve san. sonra herşey bitti, zirveye alıştık tat vermiyor artık, yaşta kemale doğru gidiyor... e napıcaz? ben olsam felsefeyle, sosyolojiyle veyahut meşguliyetimi merakla körükleyecek bir alana yönelirim. ama bu tarkan abi! ne felsefesi anına koyim. adamın binlerce kız hayranı var, ömrü boyunca sahnelerden inmemiş, şaşaların zirvesinde büyümüş koskoca bir ulusun göz bebeği. aristonun metafiziğiyle mi uğraşsın, kant ın ahlakıyla mı? hiç cezbedici değil. zaten şarkı söylemekten bi kültür tabanı da oluşmamış adamda. e napıcaz? her şey var. amaç yok. sansasyon yaratmak tahtımı gölgeler. konserlerden de sıkıldım artık. kızın kralını siktim. bilgeden de ayrıldık. iyi kızdı lan aslında. şimdi onun gibisi de bulunmaz ki ha deyince. alayı orospu, şöhret ve para düşkünü. peki ilahi aşk? elif şafak kitap çıkartmış, güzel diyorlar. hayatın anlamı, mevlana falan. geçen mesneviye baktım anfi gibi kitap, nerden başlıcaym okumaya? kocaman kütüphane var, 3,5 kitap okudum biliyon mu. saatlerce kitap başında mı geçiricem vaktimi. ben saniyede 5000 insanı yerinden zıplatıyorum. çinli olsam kelebek etkisini pratiğe dökerim allahıma. ya aslında, türkiye ye gitsem, şöyle hava alanında bi izdiham yaratsam... ama ondan da sıkıldım, o da haz vermiyor artık. milleti sürü gibi hava alanlarında topla topla nereye kadar? yapacak birşey yok rıfat? hayat bitmiş lan. sarayda da kaldık bi değişiklik yok. hep aynı hayat işte; boş boş akıp gidiyor. hayat boş biliyon mu, her şey boş lan. en iyisi kafa bulmak abura koyim. o zaman kralsın ha. sahnede yaşıycam hiç bi haza değişmiycem bi havası var. çok farklı çok. hem kim olduğun falan da sikinde değil. kasıntı falan kalmıyor adamda. evet evet, en iyisi abi...
derken herşey bulanıklaşır, bütün sorunlar giderr.
- alo! nee narkotik mi? ama ben tarkan. hani o götüne bal sürüp yaladığınız, yani tarkan işte abi. çözüm yok mu? görev mi? elçi mi? peki medya? ne çabuk öğrendiler abi? gitti bütün şöhret amk. allahtan yalnız değilim. bi deniz vardı. sekimiydi sökemiydi neydi ya... o tecrübe etmiş, bilir böyle durumlarda ne yapılacağını. rıfaaat!
bu konudaki çok çok öznel yorumumsa tarkanın zihinsel gelişimiyle alakalı. onca sene konserden konsere göç, hayran kitlenden mütevellit bilinçsiz de olsa kendini gönderde gör ve san. sonra herşey bitti, zirveye alıştık tat vermiyor artık, yaşta kemale doğru gidiyor... e napıcaz? ben olsam felsefeyle, sosyolojiyle veyahut meşguliyetimi merakla körükleyecek bir alana yönelirim. ama bu tarkan abi! ne felsefesi anına koyim. adamın binlerce kız hayranı var, ömrü boyunca sahnelerden inmemiş, şaşaların zirvesinde büyümüş koskoca bir ulusun göz bebeği. aristonun metafiziğiyle mi uğraşsın, kant ın ahlakıyla mı? hiç cezbedici değil. zaten şarkı söylemekten bi kültür tabanı da oluşmamış adamda. e napıcaz? her şey var. amaç yok. sansasyon yaratmak tahtımı gölgeler. konserlerden de sıkıldım artık. kızın kralını siktim. bilgeden de ayrıldık. iyi kızdı lan aslında. şimdi onun gibisi de bulunmaz ki ha deyince. alayı orospu, şöhret ve para düşkünü. peki ilahi aşk? elif şafak kitap çıkartmış, güzel diyorlar. hayatın anlamı, mevlana falan. geçen mesneviye baktım anfi gibi kitap, nerden başlıcaym okumaya? kocaman kütüphane var, 3,5 kitap okudum biliyon mu. saatlerce kitap başında mı geçiricem vaktimi. ben saniyede 5000 insanı yerinden zıplatıyorum. çinli olsam kelebek etkisini pratiğe dökerim allahıma. ya aslında, türkiye ye gitsem, şöyle hava alanında bi izdiham yaratsam... ama ondan da sıkıldım, o da haz vermiyor artık. milleti sürü gibi hava alanlarında topla topla nereye kadar? yapacak birşey yok rıfat? hayat bitmiş lan. sarayda da kaldık bi değişiklik yok. hep aynı hayat işte; boş boş akıp gidiyor. hayat boş biliyon mu, her şey boş lan. en iyisi kafa bulmak abura koyim. o zaman kralsın ha. sahnede yaşıycam hiç bi haza değişmiycem bi havası var. çok farklı çok. hem kim olduğun falan da sikinde değil. kasıntı falan kalmıyor adamda. evet evet, en iyisi abi...
derken herşey bulanıklaşır, bütün sorunlar giderr.
- alo! nee narkotik mi? ama ben tarkan. hani o götüne bal sürüp yaladığınız, yani tarkan işte abi. çözüm yok mu? görev mi? elçi mi? peki medya? ne çabuk öğrendiler abi? gitti bütün şöhret amk. allahtan yalnız değilim. bi deniz vardı. sekimiydi sökemiydi neydi ya... o tecrübe etmiş, bilir böyle durumlarda ne yapılacağını. rıfaaat!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar