bugün

işsizliğin koca bir palavra olduğu gerçekliği

amerika da işsizlik oranı yüzde 10 u buldu diye obama nın götünü sikiyorlar.
bizim ülkede yüzde 20 civarı, ayrıca her 4 üniversiteliden sadece biri iş bulabiliyor.
bu haldeyken oturmuş bunun yalanlığından bahsediyoruz.

aman sakın toz kondormayın boşbakanınıza.
© copyright 2005 - 2026