bugün

sentetik boya

bazıları yağlı boya der buna.
o iğrenç kokusu, saldığı gaz ve geç kuruması beni buna tövbe ettirdi.
bundan sonra işim olursa selülozik veya akrilik oto boyası kullanırım da asla sentetik boya kullanmam.
© copyright 2005 - 2026