bugün

teörörist demirtaşın karısıyla sikiş izni

--spoiler--

bas iftirayı gitsin mk, nasılsa kimse tepki göstermiyor, hatta alkışlıyor.

--spoiler--

adam yanlış bir şey söylemiyor ki. fetoya hepiniz muhterem hoca efendi diyordunuz biz o dürzüye küfür ediyoruz diye bizi şikayet ediyordunuz sonra ne bok olduğu ortaya çıkınca siz hemen döndünüz bizi fetocu ilan ettiniz. şimdi sana sorsam feto hakkında 2013 e kadar ne düşünüyordun desem doğruyu söylemeyeceksin haksız mıyım ? siz rüzgar gülü gibisiniz rte nin elinden güç gitsin hepiniz çıkıp "ben hiçbir zaman reisçi olmadım ki" diyeceksiniz.
© copyright 2005 - 2026