bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- öldükten sonra bana ne olacak4
- erkekler neden erken ölür4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- owner of a lonely heart2
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- içtim şarabı13
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kadir inanır22
- cilveli dişi yazar botu2
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ellerim bos gonlum hos2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- düşün ki o bunu okuyor16
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- venezuella depremi3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- büstiyer2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
avrupa'da satılmasını bekliyorum (bu sırada gülerek yazıyorum bu satırları) o zaman konuşuruz.
örn: tanay dökme çayı yerli ve milli çayımız almanya'da satılıyor. türkiye'den gidiyor. 1 kilo olarak paketlerde 12.89 euro. yuvarlak hesap 425 lira.
https://www.kaufland.de/product/470260693/
aynı çay türkiye'de vatanında, ülkesinde 629 lira. yuvarlak hesap 19 euro.
https://www.hepsiburada.c...-1000-gr-pm-HBC00004KSRZO
ya da yerli ve milli markamız beko...
https://www.beko.com.tr/c.../cm-7100-camasir-makinesi.
15.929 lira yani 463 euro.
bunu, bu seviyede bir ürünü (hadi avrupaya aynı kalitede üretim yapılıp yollanıyor diyelim) avrupa'da 344 euro yani 11.350 liraya alırsınız.
https://www.kaufland.de/product/361362748/
veya ülkemizde ki fındık, çalışan biri aylığını alınca 50 kilo fındık alırken avrupa'da çalışan bizden giden fındıktan 150 kilo alabiliyor.
yok canım ya...
yerli milli arabamız togg için sevinmiyor değilim. oradan bakınca vatan haini dıj minnak gibi mi görünüyoruz? teessüf ederim yani...
sadece şimdiden sevinmek erken olur. togg araçlarımız avrupa'da satılsın, ikinci ele düşsün o zaman sevineceğim. avrupa da bizim aracımızın sıfır ve ikinci el fiyatlarına bakıp, avrupa'da insanların bu arabalara sahip olma, satın alma güçlerine bakıp bir de ülkemizde ki fiyataları ve ülkemiz insanlarının satın alma sahip olma güçlerine bakıp sevineceğim.
elime bayrağı alıp sokaklara çıkıp sevincimden "hülooooğg!" diye nara atacağım.
şimdiden sevinmek olmaz, elimizde veriler doneler olmadan afaki konuşma sevinme olmaz değil mi?
örn: tanay dökme çayı yerli ve milli çayımız almanya'da satılıyor. türkiye'den gidiyor. 1 kilo olarak paketlerde 12.89 euro. yuvarlak hesap 425 lira.
https://www.kaufland.de/product/470260693/
aynı çay türkiye'de vatanında, ülkesinde 629 lira. yuvarlak hesap 19 euro.
https://www.hepsiburada.c...-1000-gr-pm-HBC00004KSRZO
ya da yerli ve milli markamız beko...
https://www.beko.com.tr/c.../cm-7100-camasir-makinesi.
15.929 lira yani 463 euro.
bunu, bu seviyede bir ürünü (hadi avrupaya aynı kalitede üretim yapılıp yollanıyor diyelim) avrupa'da 344 euro yani 11.350 liraya alırsınız.
https://www.kaufland.de/product/361362748/
veya ülkemizde ki fındık, çalışan biri aylığını alınca 50 kilo fındık alırken avrupa'da çalışan bizden giden fındıktan 150 kilo alabiliyor.
yok canım ya...
yerli milli arabamız togg için sevinmiyor değilim. oradan bakınca vatan haini dıj minnak gibi mi görünüyoruz? teessüf ederim yani...
sadece şimdiden sevinmek erken olur. togg araçlarımız avrupa'da satılsın, ikinci ele düşsün o zaman sevineceğim. avrupa da bizim aracımızın sıfır ve ikinci el fiyatlarına bakıp, avrupa'da insanların bu arabalara sahip olma, satın alma güçlerine bakıp bir de ülkemizde ki fiyataları ve ülkemiz insanlarının satın alma sahip olma güçlerine bakıp sevineceğim.
elime bayrağı alıp sokaklara çıkıp sevincimden "hülooooğg!" diye nara atacağım.
şimdiden sevinmek olmaz, elimizde veriler doneler olmadan afaki konuşma sevinme olmaz değil mi?
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar