bugün
- sözlükte yokluğu hissedilen yazarlar9
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı12
- filistin in ermeni soykırımını tanıması4
- 10 parmağında 10 marifet olan azize3
- sözlüğün aptal kaynaması12
- akrep burcu kadını ile uyumlu burçlar3
- japonya10
- neden sevgilim yok4
- burç geyiği yapana 2010 da olduğumuzu hatırlatmak3
- güney afrika7
- brezilya5
- sözlüğün adalet terazisi3
- üstteki yazarın mesleğini tahmin etme7
- erkeklerin boy tahmini yapması5
- ilk uzun ilişki2
- türklerin hiçbir işte başarılı olamaması2
- bir filmde ölüyü oynamak4
- türkiye12
- göbeksiz erkek4
- 2026 dünya kupası40
- futbol33
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez16
- cepte düğüm olan kulaklık kablosu3
- velvet43
- cinlerin geceleri tuvaletlerde takılması3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle30
- güney afrika kanada maçını kim kazanır2
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kanada4
- 29 haziran 2026 brezilya japonya maçı4
- filmlerdeki sorgu sahneleri2
- 29 haziran 20262
- falıma bakmak isteyen var mı24
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz5
- ekonomi3
- zalican4
- 19 yaşında kızla yatmak15
- et2
- göz makyajı2
- shark gitar2
- sözlük içi konularda başlık açmayınız2
- görükle de heyecanla gezen dört erkek2
- sözlüte karı var mı3
- hikayenizi size kendi hikayesi gibi anlatan arkadş2
- nervio4
- hamas3
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması4
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- era7capone2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi7
siyaset malzemesi yapıp reis diyenler birazıcık bilgisiz olmalı, bilgili olup konuşuyorsa cahil olmalı. daha önce de paylaşmıştım, hyundai ford togg dan daha yerli. renault tofaş da (bazı modeller) buna dahil.
inanmayan bilim, sanayi ve teknoloji bakanlığının yerlilik oranlarına baksın. parası olana üretim araba üreten togg için, parası olana konut üreten (toki projelerine bakın, kaç tane ucuz ekmek kuyruğunda bekleyen insanlar için ev yapmış, kaç tane rezidans avm gökdelen lüks toplu konut yapmış) toki için yerli ve milli hislerle çoşmayı aklım almıyor. bu ülkeyi sevmek ve bu ülke insanına bir şeyler vermek parası olana ürün hizme üretmeye yerli milli edebiyatı yapmayı gerçekten anlayamıyorum.
elin gavuru(!) üretsin %100 yabancı olsun ama bu ülke fakiri insanlar arabaya binsin, elin gavuru(!) üretsin ama bu ülke fakiri insanlar çürük evlerde oturup depremde ölmesin. elin gavuru(!) benim için daha yerli ve millidir.
bana vatan haini demeyin. elin gavuru(!) parasıyla mühendisiyle gelip sana tüp geçit yaptığında, köprü yaptığında yerli milli edebiyatı yapmadan nasıl gurur duyuyorsan ve vatan haini olmuyorsan ben de arabanın yerli milli olmasına, evin yerli milli olmasına bakmam, benim için bir anlamı yoktur. bu hizmetler bana ulaşıyor mu ona bakarım.
pazara çıkınca elma satan insanın dinine kimliğine ideolojisine diline ırkına ten rengine partisine bakacak kadar süper(!) zeka sahibi değilim. ben elmanın kimyasal atıkları var mı, şekline, tazeliğine, tadına, sulu olmasına ve parasına-kalitesine bakarım. o elma ambalajı üzerinde haç mı var hilal mi var benim için bir anlamı yoktur.
inanmayan bilim, sanayi ve teknoloji bakanlığının yerlilik oranlarına baksın. parası olana üretim araba üreten togg için, parası olana konut üreten (toki projelerine bakın, kaç tane ucuz ekmek kuyruğunda bekleyen insanlar için ev yapmış, kaç tane rezidans avm gökdelen lüks toplu konut yapmış) toki için yerli ve milli hislerle çoşmayı aklım almıyor. bu ülkeyi sevmek ve bu ülke insanına bir şeyler vermek parası olana ürün hizme üretmeye yerli milli edebiyatı yapmayı gerçekten anlayamıyorum.
elin gavuru(!) üretsin %100 yabancı olsun ama bu ülke fakiri insanlar arabaya binsin, elin gavuru(!) üretsin ama bu ülke fakiri insanlar çürük evlerde oturup depremde ölmesin. elin gavuru(!) benim için daha yerli ve millidir.
bana vatan haini demeyin. elin gavuru(!) parasıyla mühendisiyle gelip sana tüp geçit yaptığında, köprü yaptığında yerli milli edebiyatı yapmadan nasıl gurur duyuyorsan ve vatan haini olmuyorsan ben de arabanın yerli milli olmasına, evin yerli milli olmasına bakmam, benim için bir anlamı yoktur. bu hizmetler bana ulaşıyor mu ona bakarım.
pazara çıkınca elma satan insanın dinine kimliğine ideolojisine diline ırkına ten rengine partisine bakacak kadar süper(!) zeka sahibi değilim. ben elmanın kimyasal atıkları var mı, şekline, tazeliğine, tadına, sulu olmasına ve parasına-kalitesine bakarım. o elma ambalajı üzerinde haç mı var hilal mi var benim için bir anlamı yoktur.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar