bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- akla gelen her başlığı açamamak2
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- güzel huylu kezo4
- milletin anasına küfretmek2
- erkekler neden az yaşar10
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- pkk nasıl biter5
- biat kültürü3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- wowturkey3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- yargıcı3
istisnalara saygı duymakla birlikte maalesef red pill haklıdır. Bakın maalesef diyorum. Ama benim değinmek istediğim konu şu, benim de aralarında bulunduğum bir grup erkek var ki aslında güce ulaşabilecek olsa bile reddeden, romantik ama bunu gizleyen bir yandan sevdiği kadın tarafından bilinsin isteyen. Birbirimizi anlayalım, tamamlayalım o zaman her şey güzel olur diye düşünen ve öyle de davranan. Ama yok kardeşim olmuyor. Kadın genelde bunları istemiyor. Muhtemelen farkında bile değil ne yaptığının tamamen hormonlarının kontrolünde saldırıyor, güzel duygularını istismar ediyor yavaş yavaş erkeğin kontrol mekanizması hasar görmeye başlıyor. Aynı konudan 1 yıl boyunca kavga çıkarır mı bir insan ve biliyorum ki telefonu kapatınca hayatına devam ediyor zaten kendisi de söylemiştir bunu ben uydurmuyorum. Ben ise 1 hafta hayalet gibi dolaştığımı bilirim. Arkasından kısa bir iyilik süreci ama sonra tekrar ve tekrar. Bu sefer tamam dersin ama olmaz. Her zaman haklıdır. Yaptığı kötülükleri asla kötülük olarak görmez erkekler anlayacaktır biz bu durumda ona hatası yüzünden yüklenmek değil yaptığı hatayı görsün ve bir nebze pişman olsun isteriz. Çünkü insan sevdiği kadına kötü bir karakteri yakıştıramıyor. Ama diğer tarafta durum tam tersi. Sürekli ve sürekli suçlama. Dünyanın en zor durumunda bile kalsam telefonu neden açmadın gibi sorular. Aldatma imaları, referans göstermeler... Bir gün oturup dertleştiğimizi bilmem. 3. 4. Cümlede bir şeyi çarpıtıp ağlar çünkü. Kendimi suçlu hissetmem için elinden geleni yapar. inanın yahu benim kimseye karşı kötü bir niyetim duygum olamaz ve olmadı da. Anlam veremedim. Eğlence konusunda ona ayak uydurabilirsem sorun yoktu. Ama ben her zaman o modda olamıyorum. Sorumluluklarım vardı ve bazıları çok zor şeylerdi. Burada hep yalnız bırakıldım. Bana acıyın diye demiyorum erkek her zaman yalnız ve dik durabilmek zorundadır. hatalar yapmışsındır ama açıklanana bile izin verilmez yine ağlama ve bağırma olarak karşılanır. Oysa hata bir kere olur kötü niyet yoksa sistematik değilse kolayca affedilebilir. Fakat benim maruz kaldıkların sistematikti. Bunu okuduysan senin için yazıyorum. Eğer maruz kaldığın şey sistematikse acilen red pille tanışman ve sevgilin ya da eşinle de bunu konuşman lazım eğer sana biraz değer veriyorsa beraber incelerseniz ama sonuna kadar toksik bir kadın ise muhtemelen aşağılayıp geçecektir. Yine de dene. Bu yazıyı o kadar çok uzatabilirim ki yalan söylemekten tutun, sosyal medya kullanım şekline, cinselliği güç olarak kullanmaktan erkeği paranoyaklaştırma tekniklerine, yaptıklarınızı ve sizi görmezden gelmeye, başka erkeklerle kıyaslamaya daha neler neler. Ve toplum onun yanında olacak. istersen bana inanma affedersiniz ama sikimde bile değil. Ben azınlık 3 5 tane kendim gibi ezik salak için yazıyorum. Ne yap et oradan çık canın çok yanacak biliyorum ama o hapı almak zorundasın. Çünkü bunu yaşayan tek kişi sen değilsin. Red pili ticari olarak kullanmaya çalışan 3 5 yarrak kafalı olsa bile hayır aslında ticari bir menfaat ummaz. Red pili alması gerekmeyen bir erkek iyi biri değildir ben inanmıyorum. Yani eğer doğuştan piçse red pile ihtiyacı olmaz. Red pil payına sorunlu ilişkiler düşmüş şanssız erkeklerin uğraması gereken zorunlu bir pit stop gibi bir şey. Bunu öğren olduğu gibi benimsemek zorunda değilsin kendi hayatına kendi felsefene göre yorumlayabilirsin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar