bugün

500t

önceden arada kullanırdım. aslında evet kalabalık ama başka kalabalık hatlar da var. bu otobüs arena'nın oradan 4. levent'e gidip oradan kavacık köprüsü'ne gidiyor. tek kalabalık hat bu değil ki. 522st'ler de kalabalık olabiliyor.
© copyright 2005 - 2026