bugün

antalya

Yaptığım en iyi kahvaltıyı yine bir Van lının evinde yaptığım şehir.

Aç kalırsınız. Gelmeyin. Yemek yapmasını bilmiyorlar. Piyas diye bir şeyleri var, yumurta, sirke, tahini karıştırıp yiyorlar. Siz düşünün.
© copyright 2005 - 2026