ankara

karadenizli eniştemin hakkında çok güzel bir yorum yaptığı şehir; 'ankara ne güzel memleket, her yer daş!!!'

şakası bir yana hiç içini görme fırsatım olmadı ama isterim.
© copyright 2005 - 2026