bugün

islam hoşgörü diniyse niye birbirlerini kesiyorlar

Demokrasi, fikir ayrılıklarına saygı duyan ve insan haklarını savunan bir yönetim biçimiyse, ülkemizde neden özgürlük kısıtlı?
Acaba demokraside mı sıkıntı var yoksa onu uygulayanlarda mı?
© copyright 2005 - 2026