bugün

rain man

O "rain man derken raymond mu diyordum" sahnesinde sarsılarak ağlayan tek ben miyim amk.

Ve ben bu filmi ilk kez bugün seyrettim. Bu da benim ayıbım olsun.
© copyright 2005 - 2026