bugün

erkek

tanrı ya inanan kısmı 'tanrı bizi önce yarattı' diye övünür durur. fakat bu gayet normaldir. çünkü her sanatçı asıl eserini yaratmadan önce bir müsvettesini yapar. ( çok komiğim lan. )
düdüt: ben de erkeğim hacı. gerçekler acıdır ama...
© copyright 2005 - 2026