bugün

istanbul gelişim üniversitesi

okul, eğitim amaçlı değildir.kayit yenilemeye veya kayıt yaptirmaya gidildiğinde içerisi ziraat bankası gibidir,numaramatik vardır saatlerce beklenir ve 8-15 bin arası bir mebla ödenir. işte herşey o parayı ödeyene kadardır.ondan sonra diğer kayıt yenileme dönemine kadar o insanlar yok olur. öğrenciler kendi kaderine terk edilir.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026