ankara

ilk defa bugün geldim yarın gidiyorum. 7. Caddeyi falan çok sevdim, beklentimin üzerinde bir Ankara ile karşılaştım ama Kızılay'da barlar sokağında bar yok arkadaş. Bir izmir'li olarak sokakta 50 tane bar beklerken yarım saat dolanıp anca 1 tane buldum, o da eski öküzmüş zaten, şimdi ahır pub yapmışlar. Diğerleri hep pavyon amk. Yarın döncez bakalım, beklediğimden fena değil. He bu Arada gelene bira ısmarlarım, yakınlardaysanız beklerim.
© copyright 2005 - 2026