bugün

çift kişilikli olmak

Ya aslında çok hoş birşey. Ben öyleyim. Hatta 2 değil 3 falan var. Bi taraf tam bir şeytan cksmfk diğeri süper melek öbürü ise tam bir amip falan. insanların dengesini bozuyorsunuz süper.
© copyright 2005 - 2026