bugün

haticeyi skip60

akp zamanında iç savaş çıkması umuduyla yaşayan bir aksevici. beynine ekmek banıp yediğim, o iç savaş neden çıkıyor bir de onu düşün.
allah trollün bile zekisini versin temennileriyle entrymi bitiriyorum.
sevgiler...
© copyright 2005 - 2026