kaizen264

(#26435683)burdaki insanların kafasını allak bulak etmek isteyen bir gerzek yazarımsı. Bak kardeşim avrupadada dine hakaret etmek mahkemelik bir suctur. Ama şimdiye kadar bunun icin mahkemeye giden bir avrupalı nadir görülmüş. Hele hele karikatür icin adam öldürmek aklına gelmez. Yani karikatür icin adam öldürmek senin icin medeniyetse. Ya sen magarada büyütüldün yada gercekten ortadogu kültüründe bir şeyler ters gidiyor. Gidersin mahkameye dedigim gibi bunun icin yasa var ben almanyada yaşiyorum ve burda dine hakaret edene ceza veren bir yasa var ve sanrım her yerde böyle. Ama karikatürün herseyi tiye alma hakkıda var avrupada.ama yinede mahkemede kazanma şansın var.
© copyright 2005 - 2026