bugün

autocad 2015

autocad in 2015 yılı gelmeden çıkardığı sürümüdür, gerçi bunu her sene yapıyor 1 ay sonra 2016 çıkacak.

eski arayüze alışık olanlar ve vazgeçemeyenler için bu ayarlar işe yarayabilir;

sekmeleri kapatma : FILETABCLOSE değer "0"

yeni bir autocad açtığınızda harici bir outocad daha açılır kapatmak için : NEWTABMODE değer "0"

üst menüyü getirmek için : SHOW MENU BAR (autocad in standart yeni, kaydet butonlarının olduğu yerde en sonda ok var ona tıklayın açılan listede aşağıda göreceksiniz)

şimdilik aklıma gelenler bunlar umarım işinize yarar.
© copyright 2005 - 2026