bugün

larker

sol framede nickini görünce "eyvah, bayram çaylağı galiba" dediğim ve her defasında haklı çıktığım yazar. kaderin ağları işte. doğum gününde çaylaktı, bayramda çaylak. kurban bayramında allah korusun kardeşceğzimi.
© copyright 2005 - 2026