bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- amerika birleşik devletleri6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- almanya5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
30 yaşından sonra evlenmenin bir yararının olacağını sanmadığım için, evlenmemeyi düşünüyorum. zaten evlenmek, neslin devamını sağlamak, nefsani duyguları helal şekilde gidermek içindir. yaş ilerledikçe yemeğe 2 kaşık şap atar yola devam ederiz.
ne yani, gidip defalarca kez zina yapmış sonra diktirmiş namuslu bakire ayaklarına yatan bir kimseyle mi evleneyim ?!
kadınları asla tanıyamazsınız, anlayamazsınız.
her kadının kalbi sırlarla dolu bir okyanus gibidir.
çoğuda kaybetmemek için yalan söyler kazanmak için doğruyu söylemesi gerekirken ve vicdanlarıda rahattır bu yalanı söylerken...
varsay ki evlendin, çocuk yaptın, sen çocuğu yapacaksın gelecek devletin öldürecek...
hem evliliğin gereklerine riayet edebilmek, hem çocuk yetiştirebilecek değerde bir insan olmak lazım.
bu ülkeye mustafa kemal gibi evlatlar kazandırabilekseniz evlenin yok çocuk yapıp sokağa salaksanız bunu türkiyede yapmayın, zaten yeterince var bunlardan...
evladına terbiye vermeyen ana baba yüzünden şimdiki kızların çoğu arsız, hayasız, edepsiz, ahlaksız... bazılarıda iffetsiz, onursuz...
onlara göre bu açık saçıklıkta, etini teşhir etmede hiçbir anormallik yok. çünkü ailesi öğretmedi çünkü o nefsini dinliyor ona uyuyor. böylesi evlenince swingerda olmak ister...
bence insan kendine her zaman ve her yaş diliminde bir uğraş edinmeli ve onunla vaktini geçirmeli. evlilik olayına erkeklerin, düzenli cinsel ilişki olarak bakmaları belli süre sonra karşılarındakinden sıkılmalarına yol açıyor. kızların ise mal, mülk kısaca lüks yaşam olarak bakmalarıda bunun gibi. kimse uzun vadede istediğini elde edemiyor. evliliğin fragmanı olan balayından sonrası yalan oluyor.
şahsen ben çoğu insanın halktan, toplumdan uzaklaşmak istediğini düşünüyorum. sessiz, sakin, rahatsız edilemeyecekleri bir yere gitme isteği var herkeste. uzlet bu
devirde yapılması en münasip ve gerekli şey.
boşanmaların artması zaten evliliğin nasıl yanlış anlaşıldığını gösteriyor. zaten çoğu çift evlenmeden önce her boku yiyiyor sonra evleniyor. bazısı nişanlı iken bazı boklar yiyiyor ve sonrasında nişan atılınca sap gibi kalıyor. çoğu gerdekte yalan söylüyor, ağlıyor.
hayat yeterince kötü. evlenipte içine sıçmaya hiç gerek yok bence.
ne yani, gidip defalarca kez zina yapmış sonra diktirmiş namuslu bakire ayaklarına yatan bir kimseyle mi evleneyim ?!
kadınları asla tanıyamazsınız, anlayamazsınız.
her kadının kalbi sırlarla dolu bir okyanus gibidir.
çoğuda kaybetmemek için yalan söyler kazanmak için doğruyu söylemesi gerekirken ve vicdanlarıda rahattır bu yalanı söylerken...
varsay ki evlendin, çocuk yaptın, sen çocuğu yapacaksın gelecek devletin öldürecek...
hem evliliğin gereklerine riayet edebilmek, hem çocuk yetiştirebilecek değerde bir insan olmak lazım.
bu ülkeye mustafa kemal gibi evlatlar kazandırabilekseniz evlenin yok çocuk yapıp sokağa salaksanız bunu türkiyede yapmayın, zaten yeterince var bunlardan...
evladına terbiye vermeyen ana baba yüzünden şimdiki kızların çoğu arsız, hayasız, edepsiz, ahlaksız... bazılarıda iffetsiz, onursuz...
onlara göre bu açık saçıklıkta, etini teşhir etmede hiçbir anormallik yok. çünkü ailesi öğretmedi çünkü o nefsini dinliyor ona uyuyor. böylesi evlenince swingerda olmak ister...
bence insan kendine her zaman ve her yaş diliminde bir uğraş edinmeli ve onunla vaktini geçirmeli. evlilik olayına erkeklerin, düzenli cinsel ilişki olarak bakmaları belli süre sonra karşılarındakinden sıkılmalarına yol açıyor. kızların ise mal, mülk kısaca lüks yaşam olarak bakmalarıda bunun gibi. kimse uzun vadede istediğini elde edemiyor. evliliğin fragmanı olan balayından sonrası yalan oluyor.
şahsen ben çoğu insanın halktan, toplumdan uzaklaşmak istediğini düşünüyorum. sessiz, sakin, rahatsız edilemeyecekleri bir yere gitme isteği var herkeste. uzlet bu
devirde yapılması en münasip ve gerekli şey.
boşanmaların artması zaten evliliğin nasıl yanlış anlaşıldığını gösteriyor. zaten çoğu çift evlenmeden önce her boku yiyiyor sonra evleniyor. bazısı nişanlı iken bazı boklar yiyiyor ve sonrasında nişan atılınca sap gibi kalıyor. çoğu gerdekte yalan söylüyor, ağlıyor.
hayat yeterince kötü. evlenipte içine sıçmaya hiç gerek yok bence.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar