bugün

birini severken başka biriyle evlenmek

neresinden bakarsan bak, tek kelime ile 'hüzünlüdür'.

8-10 yıllık evli bir arkadaşın cebinden düşen bir vesikalık fotoğrafı gördüm. konuşulmadı ama parçaları birleştirdim ve anladım ki, o fotoğraf aşık olduğu ama evlenemediği kızın fotoğrafı.

on yıl bile sonra o kızın fotoğrafını cebinde taşıyan arkadaşa mı üzüleyim, o resimdeki kıza benzeyen ve arkadaşım olan karısına mı üzüleyim, bu kadar seven bir adamla beraber olma şansını yakalayamayan tanımadığım kıza mı üzüleyim bilemedim.

içimden adama kızmak bile geçmedi, sadece hüzünlendim.
© copyright 2005 - 2026