oldeuboi

ilk 20 dakikasını izlediğim ve tüm oyuncular birbirine benzediği için sinirlenip izleyemediğim filmdir. çin, japon, kore filmlerini sevmiyorum çünkü hangi karakterin kim olduğunu ayırt edemiyorum.
© copyright 2005 - 2026