bugün

larker

sol frame de görülen başlıklardan birine giriyorum bir kaç entry okuyorum birine geliyorum ki daha yazarın ismini görmeden yerlere yıkıyor beni* sonra kim yazmış diye merak ediyorum biraz alta bakıyorum
"larker"

artık beni kırıp geçiren bir entry olduğunda merak etmiyorum...
biliyorum...
alıştım ne diyim...
helal olsun beaa...

edit:larker bak eksilemişler düşmanların var dediydi dersin...
© copyright 2005 - 2026