bugün

antu com

verdiği mesajla ne kadar beyinsiz insanlardan oluştuğunu açıkça göstermiştir. bu durum şu anda galatasaray'ın başında olsaydı galatasaray'ı en başta topa tutacak takımın fenerbahçe olacağına adım gibi eminimdir.
(bkz: cemal nalga)
© copyright 2005 - 2026