bugün

larker

yok yere 5 gün çaylak olunca modların iplemediği, fakat çaylaklıktan çıkıp yeniden yazmaya başlayınca, "amman da ne güzel yazardın sen larker'ım" diye toplaştıkları yazar.
© copyright 2005 - 2026