bugün

pro evolution soccer 2011

fifa 2011 oynarken ulan pes diye küfrettiğim oyun, seviyordum lan seni kendi şirketim gibi.

utan ulan konami utan! bana fifa oynattığın için.
© copyright 2005 - 2026