bugün
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- genç olmanın en güzel yanı6
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı3
- genç görünmeye çalışmak7
- 19 yaşında kızla yatmak3
- gitme diye yalvarmak6
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- eski eşle tekrar evlenmek4
- x in memeleri3
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- şarapçı bey koala birader3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 28 haziran 2026 güney afrika kanada maçı2
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- arşivlenmesi gereken resimler3
- 33 yaşında olmak3
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- son bir sigara içelim2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- içtim şarabı13
- sıcaktan ağlamak4
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- anın görüntüsü22
- kadir inanır22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- deniz göktaş4
- uludede3
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- whynot2
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- her insanın bir cini olması8
- kemalist dünya24
pes 2011'de getafe'de top koşturduğum, daha acemi olduğum için almeria ve racing santander gibi sikkofield takımlardan teklif yağan oyun modu.
teknik direktör de ne gol yalakasıymış be ya. ibne en fazla 70. dk da beni çıkarıyor. giren kim mi? manu del moral. pehh.
ibişler ayrıca iki isabetli şutta beni maçın adamı yapmayı da biliyorlar.
ayrıca 36 yaşında takımı * bırakma zorunluluğu varmış. oyun almanca amk öyle anladım belki değildir.
1 defa 90 dk oynayabildim. psikolojimi siktiniz lan. sikince de orta sahadan gol attım. ilk fırsatta getafe'den ayrılacam. keşke bari'ye gideydim. tek forvetli taktik anlayışını sikeyim.
buralar daha çok dolacak çok.
edit: bari ye gittim. parma ya hattrick döşedim. 9.0 görüldü.
ışık hızında edit: r.santander, e.london ve psg'den sonra manchester city'deyim. ilk golümü manu'ya attım. 2-1 yenildik. ondan sonraki maçta 1 gol 1 asist 1 sarı kartla oynadım. ayrıca şampiyonlar liginde sevilla'yı * eledik ama adam beni şampiyonlar ligi maçlarında oynatmıyor.
ışık hızının hızında edit: manc'ye englischer pokal'i kazandırdım. *
bir de td'lerin ibneliği yok mu? kariyerin başında mevki olarak zmf, * omf, * ve ms * seçtim. bu adam gelip beni dmf * oynatmasın mı? lan zaten orta saha dedin mi 70'te yorulup çıkıyorum, bir de defansa yönelik mi oynayacam ben. sikerler.
edit 2: Rambla pa'qui, rambla pa'llá, esa es la rumba de Barcelona. yalnız guardiola ibnesi beni hs * oynatmazsa çok memnun olurum. yoksa soğuyacam oyundan. messi topsun olm. real madrid, inter, liverpool gibi takımların yanında bari, getafe gibi takımlardan da teklif geliyor. 24 yaşındayım ve barcelona'da 2.sezonum. yedek kulübesine gömdüğüm ibra'ya selam ederim. david villa da satıldı zaten. victor valdes ve seydou keita emekli oldular. xavi 39 yaşında.
edit 3: son 2 maçta 6 gol attım. geçen sezon lig, şampiyonlar ligi ve ülke kupası * nin gol kralı oldum. bir de frikikleri bana vermesi yok mu, valla sarılasım geliyor adama.
edit 4: juventus maçında 2 golle 9.5 görüldü.
edit 5: malaga maçında 3 gol 1 asistle 9.5 görüldü.
edit 6: milli takımdaki direktör her kimse ona saygılarımı iletiyorum. beni sol kanat oynattığı için. sonradan aklı başına geldi orta sahaya çekti. o değil de ligin son maçı real madrid'leydi. ben 2 sarıyla dışarı çıktıktan sonra bojan krkic real madrid'e 4 gol attı. maç 4-0 bitti. xavi ve g.milito emekli oldular. 27 yaşındayım. 10 senelik futbol hayatımın 6 senesini barça'da geçirdim.
ulan o değil de milan dan abate yi almıştık, kaydetmediğim için gitti. kalede peter schmeichel var. oyunda shirawtel diye geçiyor.
teknik direktör de ne gol yalakasıymış be ya. ibne en fazla 70. dk da beni çıkarıyor. giren kim mi? manu del moral. pehh.
ibişler ayrıca iki isabetli şutta beni maçın adamı yapmayı da biliyorlar.
ayrıca 36 yaşında takımı * bırakma zorunluluğu varmış. oyun almanca amk öyle anladım belki değildir.
1 defa 90 dk oynayabildim. psikolojimi siktiniz lan. sikince de orta sahadan gol attım. ilk fırsatta getafe'den ayrılacam. keşke bari'ye gideydim. tek forvetli taktik anlayışını sikeyim.
buralar daha çok dolacak çok.
edit: bari ye gittim. parma ya hattrick döşedim. 9.0 görüldü.
ışık hızında edit: r.santander, e.london ve psg'den sonra manchester city'deyim. ilk golümü manu'ya attım. 2-1 yenildik. ondan sonraki maçta 1 gol 1 asist 1 sarı kartla oynadım. ayrıca şampiyonlar liginde sevilla'yı * eledik ama adam beni şampiyonlar ligi maçlarında oynatmıyor.
ışık hızının hızında edit: manc'ye englischer pokal'i kazandırdım. *
bir de td'lerin ibneliği yok mu? kariyerin başında mevki olarak zmf, * omf, * ve ms * seçtim. bu adam gelip beni dmf * oynatmasın mı? lan zaten orta saha dedin mi 70'te yorulup çıkıyorum, bir de defansa yönelik mi oynayacam ben. sikerler.
edit 2: Rambla pa'qui, rambla pa'llá, esa es la rumba de Barcelona. yalnız guardiola ibnesi beni hs * oynatmazsa çok memnun olurum. yoksa soğuyacam oyundan. messi topsun olm. real madrid, inter, liverpool gibi takımların yanında bari, getafe gibi takımlardan da teklif geliyor. 24 yaşındayım ve barcelona'da 2.sezonum. yedek kulübesine gömdüğüm ibra'ya selam ederim. david villa da satıldı zaten. victor valdes ve seydou keita emekli oldular. xavi 39 yaşında.
edit 3: son 2 maçta 6 gol attım. geçen sezon lig, şampiyonlar ligi ve ülke kupası * nin gol kralı oldum. bir de frikikleri bana vermesi yok mu, valla sarılasım geliyor adama.
edit 4: juventus maçında 2 golle 9.5 görüldü.
edit 5: malaga maçında 3 gol 1 asistle 9.5 görüldü.
edit 6: milli takımdaki direktör her kimse ona saygılarımı iletiyorum. beni sol kanat oynattığı için. sonradan aklı başına geldi orta sahaya çekti. o değil de ligin son maçı real madrid'leydi. ben 2 sarıyla dışarı çıktıktan sonra bojan krkic real madrid'e 4 gol attı. maç 4-0 bitti. xavi ve g.milito emekli oldular. 27 yaşındayım. 10 senelik futbol hayatımın 6 senesini barça'da geçirdim.
ulan o değil de milan dan abate yi almıştık, kaydetmediğim için gitti. kalede peter schmeichel var. oyunda shirawtel diye geçiyor.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar