pro evolution soccer 2011

fifa 11'in yanında rezil bir oyundur.

winning eleven'i japonca oynamış biri olarak söylüyorum, o günden beri pes oynayan biri olarak söylüyorum, bu sene fifaya döndüğüme hiç pişman değilim. bırakın pes'i fifa oynayın, tam lisanslı türkiye ligi oynayın.spiker kalitesini görün falan ne biliym lan işte valla daha güzel.
© copyright 2005 - 2026