bugün
- futbol32
- velvet43
- 2026 dünya kupası39
- atatürkçülük ile 2026 da ülke yönetilmez15
- herkesle iyi anlaşan insan18
- kılıçdaroğlu'nun gerçek yüzünü ne zaman gördünüz3
- yugoslavya kızları4
- yiyeni yarım ekmek doyurur3
- çok güzel bir mercedes mi yoksa sıfır kız mı5
- mor semsiyeli yabanci5
- mikrodalgası olan erkek yazarlar2
- hayatını kaybetmek3
- sencer solakoğlu çiftliğine baskın2
- iş hayatı3
- ara sıra gelen penis yalama isteği3
- ye kebabı iç şarabı çük arabı2
- uludağ sözlüğün sıkıcı olmaya başlaması2
- boklarını duvara sürerek ölmek2
- hoşlanılan kızı adamın birinin yemesi9
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız13
- angie abdalla2
- tamar tanrıyar5
- dişarıya şortla çıkmak2
- deniz baykal7
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- ismet ibni pforzheimi el ferc ül katırevi2
- durduk yere ağlamak3
- fakir 65 yas ustune taksi parasi yardimi yapilsin2
- tüm çıplaklığımla burdayım10
- makarnaya sarımsak girer mi3
- türk dizi ve filmlerindeki klişeler2
- göte giren şemsiye4
- günün şiiri8
- mehir olarak ağırlığınca altın isteyen kezo2
- 19 yaşında kızla yatmak14
- uludağ sözlük kadın yazarlar tanışma şeysi2
- hangi bölümde okuyorsun denince alınan tepkiler2
- instagramda takip isteğini kabul etmeyen kız2
- arkadaşlar beni sevin2
- atatürk'ü dava değil her devrin adamı sanmak3
- kadir inanır'ın vefatı7
- ciguli kral7
- akp ülkeyi muasır medeniyetler seviyesine getirdi2
- ilişkiye bir süre ara vermek10
- frt2
- saraca finch house7
- king is back3
- kitap alıntıları2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi9
- kemalizm ve sosyal demokrasi uyumsuzluğu2
şu ana kadar çıkmış en iyi pes oyunu, tamam amenna fakat her pes serisinde olduğu gibi, bunda da bariz saçmalıklar var.
allah japonlara vereceği zekayı brezilyalılara falan verseymiş, belki şu anda bu kadar küfür ediyor olmazdık.
yahu bre amına koduğumun geri zekalıları, şimdi ben atak yönü değiştiriyorum diyelim, sağ kanattan hamit'le kaptırmış giderken, solda boşa kaçan arda'ya uzun oynamak istedim, attım pasımı fakat pas kısa düştü, adama çarptı bilmem bir şey oldu, neyse işte...düştü nihat'ın önüne, bir adım atsa alacak topu nihat.. ama almıyor, neden almıyor lan allahsızlar? teeee sol yandan koştur koştur arda'nın gelmesini bekliyor bütün takım, neden lan neden? bir adım yahu, bir adım atsa alacak topu.. ama yok, almıyor baba.
hele bir de o, toptan kaçışmaları yok mu... beni deli ediyor.. 'emre bu pası semih'e attıydı, ben karışmam aga' deyü kaçıyor sabri, lan olum alsana işte, semih'e gelmedi top, bak rakip defans alacak, alsana yarram.. ama yok, almıyor, almadığı gibi bir de geri geri kaçıyor... vay arkadaş ya...
bu saçmalığın dışında bir de şu var; oyunu gerçekçi yapacağız diye amına koymuşlar, diyelim ki, türkiye'yi aldın, rakip takım da ispanya.
e lan tamam, illa aralarında bir kalite farkı vardır da, yani bu kadar da saçma sapan olmaz ki arkadaş.
iki adım atamıyosun lan topla.. iki adım yahu, iki.. bak demin birdi, biri atamayan ibneler ikiyi nasıl atsın değil mi? haklısın...
abi arda'nın önünde boş alan, atıyosun önüne topu, topu alıp gidemediği gibi, o topa yetişene kadar herifcioğlu teeee deplasman sahadan gelip alıyor amına koyayım ya.. lan ordan oraya taksiyle bir günde gidiliyor, ne ara geldin hayvan oğlu hayvan? ''-ben gelirim, pique'yim ben, puyol'um, xavi'yim, sikerim''
lanet olsun lan, lanet...
edit: her şeye rağmen kupayı aldım zuhahahaha.
görsel
amına koydum onun!
allah japonlara vereceği zekayı brezilyalılara falan verseymiş, belki şu anda bu kadar küfür ediyor olmazdık.
yahu bre amına koduğumun geri zekalıları, şimdi ben atak yönü değiştiriyorum diyelim, sağ kanattan hamit'le kaptırmış giderken, solda boşa kaçan arda'ya uzun oynamak istedim, attım pasımı fakat pas kısa düştü, adama çarptı bilmem bir şey oldu, neyse işte...düştü nihat'ın önüne, bir adım atsa alacak topu nihat.. ama almıyor, neden almıyor lan allahsızlar? teeee sol yandan koştur koştur arda'nın gelmesini bekliyor bütün takım, neden lan neden? bir adım yahu, bir adım atsa alacak topu.. ama yok, almıyor baba.
hele bir de o, toptan kaçışmaları yok mu... beni deli ediyor.. 'emre bu pası semih'e attıydı, ben karışmam aga' deyü kaçıyor sabri, lan olum alsana işte, semih'e gelmedi top, bak rakip defans alacak, alsana yarram.. ama yok, almıyor, almadığı gibi bir de geri geri kaçıyor... vay arkadaş ya...
bu saçmalığın dışında bir de şu var; oyunu gerçekçi yapacağız diye amına koymuşlar, diyelim ki, türkiye'yi aldın, rakip takım da ispanya.
e lan tamam, illa aralarında bir kalite farkı vardır da, yani bu kadar da saçma sapan olmaz ki arkadaş.
iki adım atamıyosun lan topla.. iki adım yahu, iki.. bak demin birdi, biri atamayan ibneler ikiyi nasıl atsın değil mi? haklısın...
abi arda'nın önünde boş alan, atıyosun önüne topu, topu alıp gidemediği gibi, o topa yetişene kadar herifcioğlu teeee deplasman sahadan gelip alıyor amına koyayım ya.. lan ordan oraya taksiyle bir günde gidiliyor, ne ara geldin hayvan oğlu hayvan? ''-ben gelirim, pique'yim ben, puyol'um, xavi'yim, sikerim''
lanet olsun lan, lanet...
edit: her şeye rağmen kupayı aldım zuhahahaha.
görsel
amına koydum onun!
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar