bugün
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- lise defteri5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar14
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- birader beyler biraderdirler3
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek2
- düşük iq belirtileri5
- ibne penis nah3
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- diş ağrısı2
- yürüyüş partisi6
- chp'deki değişimciler3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle26
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- saba makamı ile okunan ezan2
- ipkis2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması11
- beyaz otomobil satın almak14
- gönüllü esaret paradoksu2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- güne bir şarkı bırak19
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye3
- makarna süzmek5
- zaman gazetesi2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- bugün de meme atan olmaması13
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- house of the dragon2
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- tgrt3
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- olmayacak duaya amin dememeyi öğrenmek3
- 48 takım içinde 47 nci olmak6
- 22 haziran 2026 keir starmer'ın istifa etmesi3
- anın görüntüsü15
entry'ler (54)
Yıldız Teknik Üniversitesinin Ring ve Kampüsler arası ulaşımını(!) sağlayan şirket.
metrobüs tarzı insan taşıyan insana insan muamelesi yapmayan ve yıldız teknik üniversitesine yakışmayan bir şirkettir. Kendilerine öğrencilere her istediğini yaptıran ulaşımı tekelleştirip istediği gibi at koşturan yöneticilere sahiptir.
bir şöför vakti zamanında ben 2 yolcu ile gelip 1 yolcu ile dönsem kardayım abi diyip,külüstür otobüslerine kapı kapanmayacak kadar öğrenci doldurup istediği gibi davranan öğrenci düşmanı bir şirkettir.
metrobüs tarzı insan taşıyan insana insan muamelesi yapmayan ve yıldız teknik üniversitesine yakışmayan bir şirkettir. Kendilerine öğrencilere her istediğini yaptıran ulaşımı tekelleştirip istediği gibi at koşturan yöneticilere sahiptir.
bir şöför vakti zamanında ben 2 yolcu ile gelip 1 yolcu ile dönsem kardayım abi diyip,külüstür otobüslerine kapı kapanmayacak kadar öğrenci doldurup istediği gibi davranan öğrenci düşmanı bir şirkettir.
bir elektrik müh. olarak milletin ne kadar didinip okuyup ülkesine faydalı olmak, sırf dışarı bağımlı olamamak için dişini tırnağına takıp çalıştığını çok iyi biliyorum.şimdi bu işin duygusal tarafı bunu geçtim ama hepsinin elektriğini kesip oturup ilk çağa dönüşlerini izleyeceksin ki o zaman tadından yenmez.
sıkıcı bir konferansta gırgır şamatın hat safhada olduğu bi anda müdür devre girer ve olaylar gelişir.
+yavrum susun artık. (1-2 sn bekler)
+(daha sinirli bi sesle bağırır ve harfleri birazcık yutar) yağruum lütfen biraz sessizlik
+(müdürün uğrasları sonuç getirmez ve hiç bir öğrenci hocayı takmaz , artık müdür patlama noktasına gelir ve var gücüyle bağırır) yağğraam kime diyorum ben!
bi anda sessizlik olur ve herkes müdürün gerçekten de bunu soylediğine inanamaz.
konuşması zaten garip olan müdürün kızınca harfleri yuvarlayıp bi çırpıda söylemesi boyle bi kelimenin olusmasına sebebiyet verir. sonucunda müdür amacına ulasır.
+yavrum susun artık. (1-2 sn bekler)
+(daha sinirli bi sesle bağırır ve harfleri birazcık yutar) yağruum lütfen biraz sessizlik
+(müdürün uğrasları sonuç getirmez ve hiç bir öğrenci hocayı takmaz , artık müdür patlama noktasına gelir ve var gücüyle bağırır) yağğraam kime diyorum ben!
bi anda sessizlik olur ve herkes müdürün gerçekten de bunu soylediğine inanamaz.
konuşması zaten garip olan müdürün kızınca harfleri yuvarlayıp bi çırpıda söylemesi boyle bi kelimenin olusmasına sebebiyet verir. sonucunda müdür amacına ulasır.
diziden etkilenip çocugun adını bihter koymaktan kat ve kat daha mantıklıdır.zira diziden etkineip bihter gibi davranış gösterebilir.
(bkz: sürekli veriyor efendim durduramıyoruz).
(bkz: sürekli veriyor efendim durduramıyoruz).
biraz önce Jeux d'enfantsın turkçe halini 'eski sevgiliden kanka olur mu' adlı skeç diye yedirdiler.hiç mi sizin kendinize özgü fikirleriniz yok.biraz özgün olun her hafta ordan burdan aşırdıkları hareketlerle çok güzel şeyler bunlar diye yediriyorlar.gerçi yılmaz erdoğanın da dediği gibi 'yaş ortalaması 12 olan izleyici' si olandan ne beklersin.
bir çok yabancı ülke kızlarına göre daha tatlı ve daha sevimlidirler.(hepsi değil canım bazıııları) bu bazılarıda genelde piç ve hanzo erkeklerle takılırlar ve erkeklerde onları takmazlar .
bir hocaya en dehşet verici anı yaşatabilir bu hadise. soyle ki: Lise yıllarında müfettişlerin okulu gezdiği haftada sınıfa hiç bir müfettiş uğramamış gelmesi an meselesidir. ders esnasından hocanın telefonu çalar ve sınıfça anlaşılmış bir şekilde bir arkadas kapıya bağlı elindeki ipi yavaşça çeker kapı gıcırdayarak açılır ve herkes birden ayağa kalkar ; sınıfa arkası dönük telefonla meşgul olan hocaya "hocam müfettiş" diye fısıldanır. fısıldar fısıldamaz anında hocanın beti benzi atmış ardından hocanın yuzu yeni olgunlaşmaya baslamış bir domates rengine bürünmüştür.
not:hoca intikamını ortalaması 30 u geçmeyen bir sınavla almıştır.
not:hoca intikamını ortalaması 30 u geçmeyen bir sınavla almıştır.
izmir soyle izmir boyle izmirli kızlar bilmem ne gavur izmir faşist izmir.. izmir ot izmir bok. bune boyle ne zaman sozluğu acsam mutlaka izmir hakkında sol framede bir baslık olur.o baslığı acanlara sorsan izmirde kaç yıl bulundun yada izmire hiç gittinmi diye kem küm ederler, yok biz sadece televizyondan gorduk derler.
ayrıca bir çoğuda baslığı açar sonrada sırra kalem basar gel güzel kardesim tartışalım desen cevap çıkmaz . birçoğuda nasıl yapıyorlar hala bilmiyorum ama akp idi chp idi laiklik vatanseverlik derken konuyu bi anda açık saçık giyinen kızlara bağlarlar. bunu duyanda izmir de kızlar transparan veya bikini giyip yollara çıkıyor zanneder.ama konunun uzmanı(!) yazara sorduğumuzda ise işte etek ve goğus dekolteli seyler giyiyor diye cevap alınır.
buda bize ulkede ve sozlukte ne kadar çok bacak gorup orgazm olan erkek olduğunu gosterir.ayrıca (bkz: meyve veren ağaç taşlanır).
ayrıca bir çoğuda baslığı açar sonrada sırra kalem basar gel güzel kardesim tartışalım desen cevap çıkmaz . birçoğuda nasıl yapıyorlar hala bilmiyorum ama akp idi chp idi laiklik vatanseverlik derken konuyu bi anda açık saçık giyinen kızlara bağlarlar. bunu duyanda izmir de kızlar transparan veya bikini giyip yollara çıkıyor zanneder.ama konunun uzmanı(!) yazara sorduğumuzda ise işte etek ve goğus dekolteli seyler giyiyor diye cevap alınır.
buda bize ulkede ve sozlukte ne kadar çok bacak gorup orgazm olan erkek olduğunu gosterir.ayrıca (bkz: meyve veren ağaç taşlanır).
(bkz: sen benden daha iyilerine layıksın) yada (bkz: ben seni arkadaş olarak görüyorum) gibi cümleleri kullanmayı çok severler.
yıllarım, masturbasyon yapınca çıkıyor sakın yapmayın diyenlere kanmakla geçti.fakat asıl nedenin stres olduğunu öss dönemimde sınav oncesi ve sonrası yeni bir yaşam yeni bir şehir gibi faktorleri tecrube ettikten sonra anladım.ne zaman stres ortadan kalktı mayın tarlası şeklindeki yüzümden eser kalmadı.
(bkz: seferihisar) (bkz: karaburun) (bkz: mordoğan) (bkz: urla)* gibi havasıyla deniziyle insanlarıyla mükemmel yerleri içinde barındıran bir cennettir. böyle yerlere yarım saat uzaklıkta bulunmak ve denizin ötesinde ki yunanistan ve adalarıyla komşu olmak insana ister istemez huzur verir.
maç esnasında kişiye doping etkisi yaratabilir yada "bi forvete gideyim 2-3 gol atıp kıza boş olmadığımı gostereyim" cümlesi içeriden sarf edildikten sonra "abi defansı çok boş bırakıyorsun kaleye geçiversen bi zahmet" şeklinde bir cümleyle karşılaşıldığı anda da ters etki yaratabilir ve tuh amuğa koyyim kaleye geçip rezil olduk kıza dedirtebilir.
siz siz olun aaa ne güzel beşiktaşta okuyacağım kadıköyde ev tutarım mis gibi vapurla gelip giderim diye düşünmeyin.ilk sene kendinizi hiç ummadığımız şekilde taaa davutpaşa ya gitmek zorunda bulabilirsiniz.hatta ve hatta ne var lan bunda altı üstü 1 sene gidip gelcem sonra yine beşiktaştayım diye sevinebilirsiniz.fakat sizin fakültenin davutpaşa da kaba inşaatının bittiğini görünce hassiktir lan 3 sene daha buradayım diyebilirsiniz ona göre ayağınızı denk alın yıldız kampüsü bi gün vardır öbür gün yoktur.
okula gelince çok şirin bir yapısı vardır öğrenciler iç içedir herkes kaynaşmış durumdadır zira bölümler arası ekoton oldukça geniştir.ben üniversitemi kocaaaman kampüs isterim dağ taş üniversite olsun derseniz (bkz: yıldız teknik davutpaşa kampüsü) yada ben ufak yerleşik düzeni olan ve iyi bir mevkide olan hoş bir üniversite isterim (bkz: yıldız teknik beşiktaş kampüsü) derseniz y.t.ü tam size göredir yani herkesi mutlu edebilecek bir yapısı vardır.
ayrıca teknik okul diye hep ders hep ders işlencek değil herhalde okulumuzun bir çok aktif hatta fazlasıyla aktif klüpleri vardır.eğer bunlardan bir kaçtanesine düzenli giderseniz çok samimi arkadaslıklar kurabilir sosyal yönünüzü geliştirebilirsiniz. ot gelip ot gitmezseniz.
not:not tutmayın zaten daha önceden sizin yerinize tutmuş birileri mutlaka vardır.dersi iyi dinleyin yeter.yok ben illa tutcam derseniz buyrun tutun .sizi tutan biri yok .
okula gelince çok şirin bir yapısı vardır öğrenciler iç içedir herkes kaynaşmış durumdadır zira bölümler arası ekoton oldukça geniştir.ben üniversitemi kocaaaman kampüs isterim dağ taş üniversite olsun derseniz (bkz: yıldız teknik davutpaşa kampüsü) yada ben ufak yerleşik düzeni olan ve iyi bir mevkide olan hoş bir üniversite isterim (bkz: yıldız teknik beşiktaş kampüsü) derseniz y.t.ü tam size göredir yani herkesi mutlu edebilecek bir yapısı vardır.
ayrıca teknik okul diye hep ders hep ders işlencek değil herhalde okulumuzun bir çok aktif hatta fazlasıyla aktif klüpleri vardır.eğer bunlardan bir kaçtanesine düzenli giderseniz çok samimi arkadaslıklar kurabilir sosyal yönünüzü geliştirebilirsiniz. ot gelip ot gitmezseniz.
not:not tutmayın zaten daha önceden sizin yerinize tutmuş birileri mutlaka vardır.dersi iyi dinleyin yeter.yok ben illa tutcam derseniz buyrun tutun .sizi tutan biri yok .
· (bkz: mesleği gereği abazan olan insanlar) (12) ...
· (bkz: sırf orgazm için seks yapan mal) (13) ...
· (bkz: sırf orgazm için seks yapan mal) (13) ...
bir insan ancak bu kadar masum bakıp bu kadar güzel gülebilir.
http://www.rachel-mcadams...ashers-moviestills003.jpg
http://www.rachel-mcadams...ashers-moviestills003.jpg
gol sonrası çocuksu bir sevince sahip ender teknik direktörlerden biridir kendisi.