bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi12
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- venezuella depremi3
- her insanın bir cini olması7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu4
- içtim şarabı13
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sözlükteki gizli düşmanım7
- çift katlı otobüs2
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- aşure yapan sözlük kızları7
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- daha relax2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- japonya6
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- insan olmaya ceyrek kala3
- rakı sevmemek6
- bazen şık bazen relax mod2
- hanımefendi2
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- en son ne yediniz2
- ai analiz2
- kemalist dünya24
- aşk5
- özgür irade yanılsaması ve günlük hayat3
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- çok güzel ama manyak kadın7
- yalaka2
- mustafa kemal atatürk7
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- hayattaki şans seviyeniz4
- görücü usulü2
- okumuş hırt2
- üniversitelerin gereksiz olması16
- anın görüntüsü20
- true'nun çaylak olması16
entry'ler (54)
Yıldız Teknik Üniversitesinin Ring ve Kampüsler arası ulaşımını(!) sağlayan şirket.
metrobüs tarzı insan taşıyan insana insan muamelesi yapmayan ve yıldız teknik üniversitesine yakışmayan bir şirkettir. Kendilerine öğrencilere her istediğini yaptıran ulaşımı tekelleştirip istediği gibi at koşturan yöneticilere sahiptir.
bir şöför vakti zamanında ben 2 yolcu ile gelip 1 yolcu ile dönsem kardayım abi diyip,külüstür otobüslerine kapı kapanmayacak kadar öğrenci doldurup istediği gibi davranan öğrenci düşmanı bir şirkettir.
metrobüs tarzı insan taşıyan insana insan muamelesi yapmayan ve yıldız teknik üniversitesine yakışmayan bir şirkettir. Kendilerine öğrencilere her istediğini yaptıran ulaşımı tekelleştirip istediği gibi at koşturan yöneticilere sahiptir.
bir şöför vakti zamanında ben 2 yolcu ile gelip 1 yolcu ile dönsem kardayım abi diyip,külüstür otobüslerine kapı kapanmayacak kadar öğrenci doldurup istediği gibi davranan öğrenci düşmanı bir şirkettir.
bir elektrik müh. olarak milletin ne kadar didinip okuyup ülkesine faydalı olmak, sırf dışarı bağımlı olamamak için dişini tırnağına takıp çalıştığını çok iyi biliyorum.şimdi bu işin duygusal tarafı bunu geçtim ama hepsinin elektriğini kesip oturup ilk çağa dönüşlerini izleyeceksin ki o zaman tadından yenmez.
sıkıcı bir konferansta gırgır şamatın hat safhada olduğu bi anda müdür devre girer ve olaylar gelişir.
+yavrum susun artık. (1-2 sn bekler)
+(daha sinirli bi sesle bağırır ve harfleri birazcık yutar) yağruum lütfen biraz sessizlik
+(müdürün uğrasları sonuç getirmez ve hiç bir öğrenci hocayı takmaz , artık müdür patlama noktasına gelir ve var gücüyle bağırır) yağğraam kime diyorum ben!
bi anda sessizlik olur ve herkes müdürün gerçekten de bunu soylediğine inanamaz.
konuşması zaten garip olan müdürün kızınca harfleri yuvarlayıp bi çırpıda söylemesi boyle bi kelimenin olusmasına sebebiyet verir. sonucunda müdür amacına ulasır.
+yavrum susun artık. (1-2 sn bekler)
+(daha sinirli bi sesle bağırır ve harfleri birazcık yutar) yağruum lütfen biraz sessizlik
+(müdürün uğrasları sonuç getirmez ve hiç bir öğrenci hocayı takmaz , artık müdür patlama noktasına gelir ve var gücüyle bağırır) yağğraam kime diyorum ben!
bi anda sessizlik olur ve herkes müdürün gerçekten de bunu soylediğine inanamaz.
konuşması zaten garip olan müdürün kızınca harfleri yuvarlayıp bi çırpıda söylemesi boyle bi kelimenin olusmasına sebebiyet verir. sonucunda müdür amacına ulasır.
diziden etkilenip çocugun adını bihter koymaktan kat ve kat daha mantıklıdır.zira diziden etkineip bihter gibi davranış gösterebilir.
(bkz: sürekli veriyor efendim durduramıyoruz).
(bkz: sürekli veriyor efendim durduramıyoruz).
biraz önce Jeux d'enfantsın turkçe halini 'eski sevgiliden kanka olur mu' adlı skeç diye yedirdiler.hiç mi sizin kendinize özgü fikirleriniz yok.biraz özgün olun her hafta ordan burdan aşırdıkları hareketlerle çok güzel şeyler bunlar diye yediriyorlar.gerçi yılmaz erdoğanın da dediği gibi 'yaş ortalaması 12 olan izleyici' si olandan ne beklersin.
bir çok yabancı ülke kızlarına göre daha tatlı ve daha sevimlidirler.(hepsi değil canım bazıııları) bu bazılarıda genelde piç ve hanzo erkeklerle takılırlar ve erkeklerde onları takmazlar .
bir hocaya en dehşet verici anı yaşatabilir bu hadise. soyle ki: Lise yıllarında müfettişlerin okulu gezdiği haftada sınıfa hiç bir müfettiş uğramamış gelmesi an meselesidir. ders esnasından hocanın telefonu çalar ve sınıfça anlaşılmış bir şekilde bir arkadas kapıya bağlı elindeki ipi yavaşça çeker kapı gıcırdayarak açılır ve herkes birden ayağa kalkar ; sınıfa arkası dönük telefonla meşgul olan hocaya "hocam müfettiş" diye fısıldanır. fısıldar fısıldamaz anında hocanın beti benzi atmış ardından hocanın yuzu yeni olgunlaşmaya baslamış bir domates rengine bürünmüştür.
not:hoca intikamını ortalaması 30 u geçmeyen bir sınavla almıştır.
not:hoca intikamını ortalaması 30 u geçmeyen bir sınavla almıştır.
izmir soyle izmir boyle izmirli kızlar bilmem ne gavur izmir faşist izmir.. izmir ot izmir bok. bune boyle ne zaman sozluğu acsam mutlaka izmir hakkında sol framede bir baslık olur.o baslığı acanlara sorsan izmirde kaç yıl bulundun yada izmire hiç gittinmi diye kem küm ederler, yok biz sadece televizyondan gorduk derler.
ayrıca bir çoğuda baslığı açar sonrada sırra kalem basar gel güzel kardesim tartışalım desen cevap çıkmaz . birçoğuda nasıl yapıyorlar hala bilmiyorum ama akp idi chp idi laiklik vatanseverlik derken konuyu bi anda açık saçık giyinen kızlara bağlarlar. bunu duyanda izmir de kızlar transparan veya bikini giyip yollara çıkıyor zanneder.ama konunun uzmanı(!) yazara sorduğumuzda ise işte etek ve goğus dekolteli seyler giyiyor diye cevap alınır.
buda bize ulkede ve sozlukte ne kadar çok bacak gorup orgazm olan erkek olduğunu gosterir.ayrıca (bkz: meyve veren ağaç taşlanır).
ayrıca bir çoğuda baslığı açar sonrada sırra kalem basar gel güzel kardesim tartışalım desen cevap çıkmaz . birçoğuda nasıl yapıyorlar hala bilmiyorum ama akp idi chp idi laiklik vatanseverlik derken konuyu bi anda açık saçık giyinen kızlara bağlarlar. bunu duyanda izmir de kızlar transparan veya bikini giyip yollara çıkıyor zanneder.ama konunun uzmanı(!) yazara sorduğumuzda ise işte etek ve goğus dekolteli seyler giyiyor diye cevap alınır.
buda bize ulkede ve sozlukte ne kadar çok bacak gorup orgazm olan erkek olduğunu gosterir.ayrıca (bkz: meyve veren ağaç taşlanır).
(bkz: sen benden daha iyilerine layıksın) yada (bkz: ben seni arkadaş olarak görüyorum) gibi cümleleri kullanmayı çok severler.
yıllarım, masturbasyon yapınca çıkıyor sakın yapmayın diyenlere kanmakla geçti.fakat asıl nedenin stres olduğunu öss dönemimde sınav oncesi ve sonrası yeni bir yaşam yeni bir şehir gibi faktorleri tecrube ettikten sonra anladım.ne zaman stres ortadan kalktı mayın tarlası şeklindeki yüzümden eser kalmadı.
(bkz: seferihisar) (bkz: karaburun) (bkz: mordoğan) (bkz: urla)* gibi havasıyla deniziyle insanlarıyla mükemmel yerleri içinde barındıran bir cennettir. böyle yerlere yarım saat uzaklıkta bulunmak ve denizin ötesinde ki yunanistan ve adalarıyla komşu olmak insana ister istemez huzur verir.
maç esnasında kişiye doping etkisi yaratabilir yada "bi forvete gideyim 2-3 gol atıp kıza boş olmadığımı gostereyim" cümlesi içeriden sarf edildikten sonra "abi defansı çok boş bırakıyorsun kaleye geçiversen bi zahmet" şeklinde bir cümleyle karşılaşıldığı anda da ters etki yaratabilir ve tuh amuğa koyyim kaleye geçip rezil olduk kıza dedirtebilir.
siz siz olun aaa ne güzel beşiktaşta okuyacağım kadıköyde ev tutarım mis gibi vapurla gelip giderim diye düşünmeyin.ilk sene kendinizi hiç ummadığımız şekilde taaa davutpaşa ya gitmek zorunda bulabilirsiniz.hatta ve hatta ne var lan bunda altı üstü 1 sene gidip gelcem sonra yine beşiktaştayım diye sevinebilirsiniz.fakat sizin fakültenin davutpaşa da kaba inşaatının bittiğini görünce hassiktir lan 3 sene daha buradayım diyebilirsiniz ona göre ayağınızı denk alın yıldız kampüsü bi gün vardır öbür gün yoktur.
okula gelince çok şirin bir yapısı vardır öğrenciler iç içedir herkes kaynaşmış durumdadır zira bölümler arası ekoton oldukça geniştir.ben üniversitemi kocaaaman kampüs isterim dağ taş üniversite olsun derseniz (bkz: yıldız teknik davutpaşa kampüsü) yada ben ufak yerleşik düzeni olan ve iyi bir mevkide olan hoş bir üniversite isterim (bkz: yıldız teknik beşiktaş kampüsü) derseniz y.t.ü tam size göredir yani herkesi mutlu edebilecek bir yapısı vardır.
ayrıca teknik okul diye hep ders hep ders işlencek değil herhalde okulumuzun bir çok aktif hatta fazlasıyla aktif klüpleri vardır.eğer bunlardan bir kaçtanesine düzenli giderseniz çok samimi arkadaslıklar kurabilir sosyal yönünüzü geliştirebilirsiniz. ot gelip ot gitmezseniz.
not:not tutmayın zaten daha önceden sizin yerinize tutmuş birileri mutlaka vardır.dersi iyi dinleyin yeter.yok ben illa tutcam derseniz buyrun tutun .sizi tutan biri yok .
okula gelince çok şirin bir yapısı vardır öğrenciler iç içedir herkes kaynaşmış durumdadır zira bölümler arası ekoton oldukça geniştir.ben üniversitemi kocaaaman kampüs isterim dağ taş üniversite olsun derseniz (bkz: yıldız teknik davutpaşa kampüsü) yada ben ufak yerleşik düzeni olan ve iyi bir mevkide olan hoş bir üniversite isterim (bkz: yıldız teknik beşiktaş kampüsü) derseniz y.t.ü tam size göredir yani herkesi mutlu edebilecek bir yapısı vardır.
ayrıca teknik okul diye hep ders hep ders işlencek değil herhalde okulumuzun bir çok aktif hatta fazlasıyla aktif klüpleri vardır.eğer bunlardan bir kaçtanesine düzenli giderseniz çok samimi arkadaslıklar kurabilir sosyal yönünüzü geliştirebilirsiniz. ot gelip ot gitmezseniz.
not:not tutmayın zaten daha önceden sizin yerinize tutmuş birileri mutlaka vardır.dersi iyi dinleyin yeter.yok ben illa tutcam derseniz buyrun tutun .sizi tutan biri yok .
· (bkz: mesleği gereği abazan olan insanlar) (12) ...
· (bkz: sırf orgazm için seks yapan mal) (13) ...
· (bkz: sırf orgazm için seks yapan mal) (13) ...
bir insan ancak bu kadar masum bakıp bu kadar güzel gülebilir.
http://www.rachel-mcadams...ashers-moviestills003.jpg
http://www.rachel-mcadams...ashers-moviestills003.jpg
gol sonrası çocuksu bir sevince sahip ender teknik direktörlerden biridir kendisi.