bugün

windows live messenger

üşenip yüklemediğim onun yerine msn 7.0 ile idare ettiğim programdır.ayrıca msn 7.0 de bir sorun yoktur.çatır çatır açılmaktadır.ama malesef online kişi sayımda feci bir düşüş gözlemlemekteyim.**
© copyright 2005 - 2026