bugün
- kadir inanır14
- sözlüğü bırakmak istemek9
- özlü sözler5
- true'nun çaylak olması11
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- yürüyüş flörtü3
- velvet27
- yazarların iyi olduğu konular9
- seri gizli artı oy veren melek7
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- bana dönmek istiyormuşsun2
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- feminist sloganı3
- 26 haziran 20265
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- sedat pekmez21
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- kemalist dünya19
- aile evinde yaşamak13
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- islam2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- salak erkek neden bu kadar çok7
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- ciguli kral3
- neden herkes evleniyor hala2
- ktç abinin çaylak olması5
- ebu muhammed el culani4
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- savcı ile sevgili olan mafya2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- galatasaray lobisi11
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- ingiliz aksanı6
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- dedehatun'un elleri2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
entry'ler (1735)
keyifli olmayan bir olaydır. hele üniversite sevmediğiniz bir şehirde ise zulüm olur. (bkz: yaşadım ordan biliyorum)
2009 yapımı bir Çelik Kayalar filmi.
http://www.imdb.com/title/tt1137467/
--spoiler--
unutmak her zaman affetmek midir?
--spoiler--
http://www.imdb.com/title/tt1137467/
--spoiler--
unutmak her zaman affetmek midir?
--spoiler--
en asil duygunun insanıdır.
bestecisi ve söz yazarı Serkan Çevik'ten (nam-ı diğer gitarcı ) dinlenesi şarkı.
belki kanadı kırıktır.
belki kanadı kırıktır.
46 yaşındaki festival.
not: bitince izlenimlerimi yazacağim.
not: bitince izlenimlerimi yazacağim.
hayali bir aşk gecesidir, haziranın ıslak bu akdeniz gecesi.
"bu gece yanında olsam
tenin teninde uyusam
çok özledim seni"
"bu gece yanında olsam
tenin teninde uyusam
çok özledim seni"
birinci tekilden esaslı yalandır.
söylemek yerine yaşamak esastır bu cümlede.
"asla benden duymayacaksın (bkz: ufuk/#5330940), seni sevdiğimi"
söylemek yerine yaşamak esastır bu cümlede.
"asla benden duymayacaksın (bkz: ufuk/#5330940), seni sevdiğimi"
gökyüzünden yerin dibine geçmeyi geçmeyi sağlayan bir isim. *
" Tenimi teninde unutacağım günler geçecek ve asla pişman olmayacağım her şey güzel yalnız seninle ve gözlerin bir akdeniz şarkısı söylüyor bana bu gece benimle kal gitme ya da kal de seninleyim. yalnız seninle...
alçaklığın bir derecesi var sanırdım yokmuş. yerin dibindesin gözümde yerin dibindeyim sayende. eyvalllah!
yine maviye boyadım geceyi...
"Nasılsın" dedim "daha iyi günlerim olmuştu" dedi sustuk. ben hep 13 yaşındayım o günden beri ve beni hiç kimse yanıltmadı. kimse akdenizi maviye boyamadı. bir sebep olsun istedim sevmek için bu şehri. bulamadım. egedeki küçük kız oldum ben de. çok istedim tenini tenimde unutmayı. unuttum tenini tenimde unuttum. karanlık saçlarını akdenize sardım ve gözlerini bir şarkıda rehin bıraktım. şimdi vazgeçme zamanı ufuk vaktim.
EGE'yi sevmek için hiç nedenim olmadı EGE'yi çok sevdim, Akdeniz'i sevmek için sebebim ol istedim kısmet değilmiş, sanırsın ki teri terine karışanlar sende kalır ya da dokunduğun her beden sende mahsur sadece ve sadece biraz kül biraz duman olur o da dudaklarında, bir nefes bırak gözlerimde bir şafak vakti ufku göreyim bakayım masmaviyse yol uzundur ve benim hoşça kal ..."
" Tenimi teninde unutacağım günler geçecek ve asla pişman olmayacağım her şey güzel yalnız seninle ve gözlerin bir akdeniz şarkısı söylüyor bana bu gece benimle kal gitme ya da kal de seninleyim. yalnız seninle...
alçaklığın bir derecesi var sanırdım yokmuş. yerin dibindesin gözümde yerin dibindeyim sayende. eyvalllah!
yine maviye boyadım geceyi...
"Nasılsın" dedim "daha iyi günlerim olmuştu" dedi sustuk. ben hep 13 yaşındayım o günden beri ve beni hiç kimse yanıltmadı. kimse akdenizi maviye boyamadı. bir sebep olsun istedim sevmek için bu şehri. bulamadım. egedeki küçük kız oldum ben de. çok istedim tenini tenimde unutmayı. unuttum tenini tenimde unuttum. karanlık saçlarını akdenize sardım ve gözlerini bir şarkıda rehin bıraktım. şimdi vazgeçme zamanı ufuk vaktim.
EGE'yi sevmek için hiç nedenim olmadı EGE'yi çok sevdim, Akdeniz'i sevmek için sebebim ol istedim kısmet değilmiş, sanırsın ki teri terine karışanlar sende kalır ya da dokunduğun her beden sende mahsur sadece ve sadece biraz kül biraz duman olur o da dudaklarında, bir nefes bırak gözlerimde bir şafak vakti ufku göreyim bakayım masmaviyse yol uzundur ve benim hoşça kal ..."
pişman olması gereken kişinin değil de pişman olmaması gerekenin pişman olduğu. ne tuhaf paradoks.
birini gözünüzde ne kadar büyütürseniz o kadar yüksekten sizi yere çarpar.
en uzaktakinin sizin içinizi görmesi, ama en yakındakinin sizi görmemesi.
"evet hala evimin tatlı küçük kızıyım hayat büyütmedi, hala 13'deyim."
birini gözünüzde ne kadar büyütürseniz o kadar yüksekten sizi yere çarpar.
en uzaktakinin sizin içinizi görmesi, ama en yakındakinin sizi görmemesi.
"evet hala evimin tatlı küçük kızıyım hayat büyütmedi, hala 13'deyim."
keşke dememektir.
"birbirimize iyi gelmedik.
sen beni kanattın ben seni
başlamadan bitti
birbirimize iyi gelmedik
uzaktan bile kanıyoruz
geçmiyor
geçer
pişman değilim
zaman alır gider
ege yıkar geçer
sen pişmansın bu sana yeter
keşke sen pişman olmasaydın sen ne kaybettin ki
ben kaybettim en çok
seni kaybettim
bu bana bir ömür yeter"
"birbirimize iyi gelmedik.
sen beni kanattın ben seni
başlamadan bitti
birbirimize iyi gelmedik
uzaktan bile kanıyoruz
geçmiyor
geçer
pişman değilim
zaman alır gider
ege yıkar geçer
sen pişmansın bu sana yeter
keşke sen pişman olmasaydın sen ne kaybettin ki
ben kaybettim en çok
seni kaybettim
bu bana bir ömür yeter"
içten söylenince sana bir şey olmasın ben ölürüm anlamına gelen söz grubu.
"iyi değilsin biliyorum
ben de değilim
hala üzerimde tenin var soyunmadım soyunamam
görüşürüz deme
görüşmesekte olur kendini kasma
kendine iyi bak yeter
birkaç fahişe vucut giy üstüne inan acın geçer
inanmazsın sen bir meleğe
melekler ağlamaz sarılmazsan onlara
o denizin mavisine mavinin şarkısına ve sana aşık
bir deniz kızın var hiç unutma
o sen kötü oldukça ağlıyor sana..."
"iyi değilsin biliyorum
ben de değilim
hala üzerimde tenin var soyunmadım soyunamam
görüşürüz deme
görüşmesekte olur kendini kasma
kendine iyi bak yeter
birkaç fahişe vucut giy üstüne inan acın geçer
inanmazsın sen bir meleğe
melekler ağlamaz sarılmazsan onlara
o denizin mavisine mavinin şarkısına ve sana aşık
bir deniz kızın var hiç unutma
o sen kötü oldukça ağlıyor sana..."
çoğu zaman hak ettiği değeri bulamayan kızdır.
lüzumundan fazla beyaz a.ilhan.
gün boyunca sen benim hiçbir şeyimsin şiirinin dizelerini tek tek yazmaktır.
"yazıyorum sen benim hiçbir şeyimsin"
gün boyunca sen benim hiçbir şeyimsin şiirinin dizelerini tek tek yazmaktır.
"yazıyorum sen benim hiçbir şeyimsin"
birine sen benim hiçbir şeyimsin diyebilmektir.
bir günde okunacak roman değildir. birkaç mavsimde ancak yaşanır.
"ben günah işlemedim,
sadece seni sevdim,"
"sen seni sevdiğimi düşünmemi bile istemesen bile"
"ben günah işlemedim,
sadece seni sevdim,"
"sen seni sevdiğimi düşünmemi bile istemesen bile"
konuşamadığın kişidir.
"dokundu kanattı
dokunmadı kanattı
sustu ağlattı
susmadı ağlattı
şimdi o sadece bir yabancı
ve artık sonbaharda aklına gelecek o temmuz gecesi
temmuzları şubata çeviren kara adam
tüm şarkılar sözsüz artık
seni duymuyorum..."
"dokundu kanattı
dokunmadı kanattı
sustu ağlattı
susmadı ağlattı
şimdi o sadece bir yabancı
ve artık sonbaharda aklına gelecek o temmuz gecesi
temmuzları şubata çeviren kara adam
tüm şarkılar sözsüz artık
seni duymuyorum..."
olmasaydı sonumuz böyle diyenler için bir ayrılık şarkısı.
"avuçlarında terini duyduğun biri ile el olmuşsan ve o düşmandan düşman elden el ve sen onun hiçbir şeyiysen sakın dinleme bu şarkıyı, kanarken büyürsün, büyürken kanar ve yokluğun kılıç gibi kınına girer, bu ölü bedenine"
"avuçlarında terini duyduğun biri ile el olmuşsan ve o düşmandan düşman elden el ve sen onun hiçbir şeyiysen sakın dinleme bu şarkıyı, kanarken büyürsün, büyürken kanar ve yokluğun kılıç gibi kınına girer, bu ölü bedenine"