bugün
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- amerikan yahudileri3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- akp aslında yok her şey dekor5
- yazarların imza parfümleri12
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor4
- erkekler neden az yaşar8
- israil'in lübnan da evleri yakması2
- teoman mı tarkan mı2
- akp'ye katılan belediye başkanları9
- kıskanmak7
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek3
- lise4
- bir insanı sevmek11
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek3
- cristiano ronaldo dos santos aveiro5
- devlet gücü6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- türkiye7
- sude isimli kızlar2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- çırılçıplak şekilde ağlarken dünya kupası izlemek3
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- üni mezunu kız meslek lisesi mezunu erkek evliliği3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- andriy shevchenko3
- bana karpuzlu soda getir kardeşim diyen erkek3
- m r e r e c t o5
- haitinin gol atmış olması5
- 2026 dünya kupası23
- sevgilinin beni terk etme demesi3
- oyuncu koltugu4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler7
- çırılçıplak şekilde uyurken yatağa işemek3
- ona bir cümle bırak2
- ibadet4
- çocuğu olan arkadaşlarla buluşmak2
- anın görüntüsü17
- kılıçdaroğlu tipi louserlık5
- insan5
- dünya kupasında başarısız olmamızın tesellisi2
- aylık 386 bin tl iyi para mıdır sorunsalı3
- atatürk e yahudi diyen oç nin kaynağı3
- çalmak2
- düşün ki o bunu okuyor16
- akp seçmeni2
- anlamak3
- my number one3
- falıma bakmak isteyen var mı24
entry'ler (1735)
keyifli olmayan bir olaydır. hele üniversite sevmediğiniz bir şehirde ise zulüm olur. (bkz: yaşadım ordan biliyorum)
2009 yapımı bir Çelik Kayalar filmi.
http://www.imdb.com/title/tt1137467/
--spoiler--
unutmak her zaman affetmek midir?
--spoiler--
http://www.imdb.com/title/tt1137467/
--spoiler--
unutmak her zaman affetmek midir?
--spoiler--
en asil duygunun insanıdır.
bestecisi ve söz yazarı Serkan Çevik'ten (nam-ı diğer gitarcı ) dinlenesi şarkı.
belki kanadı kırıktır.
belki kanadı kırıktır.
46 yaşındaki festival.
not: bitince izlenimlerimi yazacağim.
not: bitince izlenimlerimi yazacağim.
hayali bir aşk gecesidir, haziranın ıslak bu akdeniz gecesi.
"bu gece yanında olsam
tenin teninde uyusam
çok özledim seni"
"bu gece yanında olsam
tenin teninde uyusam
çok özledim seni"
birinci tekilden esaslı yalandır.
söylemek yerine yaşamak esastır bu cümlede.
"asla benden duymayacaksın (bkz: ufuk/#5330940), seni sevdiğimi"
söylemek yerine yaşamak esastır bu cümlede.
"asla benden duymayacaksın (bkz: ufuk/#5330940), seni sevdiğimi"
gökyüzünden yerin dibine geçmeyi geçmeyi sağlayan bir isim. *
" Tenimi teninde unutacağım günler geçecek ve asla pişman olmayacağım her şey güzel yalnız seninle ve gözlerin bir akdeniz şarkısı söylüyor bana bu gece benimle kal gitme ya da kal de seninleyim. yalnız seninle...
alçaklığın bir derecesi var sanırdım yokmuş. yerin dibindesin gözümde yerin dibindeyim sayende. eyvalllah!
yine maviye boyadım geceyi...
"Nasılsın" dedim "daha iyi günlerim olmuştu" dedi sustuk. ben hep 13 yaşındayım o günden beri ve beni hiç kimse yanıltmadı. kimse akdenizi maviye boyamadı. bir sebep olsun istedim sevmek için bu şehri. bulamadım. egedeki küçük kız oldum ben de. çok istedim tenini tenimde unutmayı. unuttum tenini tenimde unuttum. karanlık saçlarını akdenize sardım ve gözlerini bir şarkıda rehin bıraktım. şimdi vazgeçme zamanı ufuk vaktim.
EGE'yi sevmek için hiç nedenim olmadı EGE'yi çok sevdim, Akdeniz'i sevmek için sebebim ol istedim kısmet değilmiş, sanırsın ki teri terine karışanlar sende kalır ya da dokunduğun her beden sende mahsur sadece ve sadece biraz kül biraz duman olur o da dudaklarında, bir nefes bırak gözlerimde bir şafak vakti ufku göreyim bakayım masmaviyse yol uzundur ve benim hoşça kal ..."
" Tenimi teninde unutacağım günler geçecek ve asla pişman olmayacağım her şey güzel yalnız seninle ve gözlerin bir akdeniz şarkısı söylüyor bana bu gece benimle kal gitme ya da kal de seninleyim. yalnız seninle...
alçaklığın bir derecesi var sanırdım yokmuş. yerin dibindesin gözümde yerin dibindeyim sayende. eyvalllah!
yine maviye boyadım geceyi...
"Nasılsın" dedim "daha iyi günlerim olmuştu" dedi sustuk. ben hep 13 yaşındayım o günden beri ve beni hiç kimse yanıltmadı. kimse akdenizi maviye boyamadı. bir sebep olsun istedim sevmek için bu şehri. bulamadım. egedeki küçük kız oldum ben de. çok istedim tenini tenimde unutmayı. unuttum tenini tenimde unuttum. karanlık saçlarını akdenize sardım ve gözlerini bir şarkıda rehin bıraktım. şimdi vazgeçme zamanı ufuk vaktim.
EGE'yi sevmek için hiç nedenim olmadı EGE'yi çok sevdim, Akdeniz'i sevmek için sebebim ol istedim kısmet değilmiş, sanırsın ki teri terine karışanlar sende kalır ya da dokunduğun her beden sende mahsur sadece ve sadece biraz kül biraz duman olur o da dudaklarında, bir nefes bırak gözlerimde bir şafak vakti ufku göreyim bakayım masmaviyse yol uzundur ve benim hoşça kal ..."
pişman olması gereken kişinin değil de pişman olmaması gerekenin pişman olduğu. ne tuhaf paradoks.
birini gözünüzde ne kadar büyütürseniz o kadar yüksekten sizi yere çarpar.
en uzaktakinin sizin içinizi görmesi, ama en yakındakinin sizi görmemesi.
"evet hala evimin tatlı küçük kızıyım hayat büyütmedi, hala 13'deyim."
birini gözünüzde ne kadar büyütürseniz o kadar yüksekten sizi yere çarpar.
en uzaktakinin sizin içinizi görmesi, ama en yakındakinin sizi görmemesi.
"evet hala evimin tatlı küçük kızıyım hayat büyütmedi, hala 13'deyim."
keşke dememektir.
"birbirimize iyi gelmedik.
sen beni kanattın ben seni
başlamadan bitti
birbirimize iyi gelmedik
uzaktan bile kanıyoruz
geçmiyor
geçer
pişman değilim
zaman alır gider
ege yıkar geçer
sen pişmansın bu sana yeter
keşke sen pişman olmasaydın sen ne kaybettin ki
ben kaybettim en çok
seni kaybettim
bu bana bir ömür yeter"
"birbirimize iyi gelmedik.
sen beni kanattın ben seni
başlamadan bitti
birbirimize iyi gelmedik
uzaktan bile kanıyoruz
geçmiyor
geçer
pişman değilim
zaman alır gider
ege yıkar geçer
sen pişmansın bu sana yeter
keşke sen pişman olmasaydın sen ne kaybettin ki
ben kaybettim en çok
seni kaybettim
bu bana bir ömür yeter"
içten söylenince sana bir şey olmasın ben ölürüm anlamına gelen söz grubu.
"iyi değilsin biliyorum
ben de değilim
hala üzerimde tenin var soyunmadım soyunamam
görüşürüz deme
görüşmesekte olur kendini kasma
kendine iyi bak yeter
birkaç fahişe vucut giy üstüne inan acın geçer
inanmazsın sen bir meleğe
melekler ağlamaz sarılmazsan onlara
o denizin mavisine mavinin şarkısına ve sana aşık
bir deniz kızın var hiç unutma
o sen kötü oldukça ağlıyor sana..."
"iyi değilsin biliyorum
ben de değilim
hala üzerimde tenin var soyunmadım soyunamam
görüşürüz deme
görüşmesekte olur kendini kasma
kendine iyi bak yeter
birkaç fahişe vucut giy üstüne inan acın geçer
inanmazsın sen bir meleğe
melekler ağlamaz sarılmazsan onlara
o denizin mavisine mavinin şarkısına ve sana aşık
bir deniz kızın var hiç unutma
o sen kötü oldukça ağlıyor sana..."
çoğu zaman hak ettiği değeri bulamayan kızdır.
lüzumundan fazla beyaz a.ilhan.
gün boyunca sen benim hiçbir şeyimsin şiirinin dizelerini tek tek yazmaktır.
"yazıyorum sen benim hiçbir şeyimsin"
gün boyunca sen benim hiçbir şeyimsin şiirinin dizelerini tek tek yazmaktır.
"yazıyorum sen benim hiçbir şeyimsin"
birine sen benim hiçbir şeyimsin diyebilmektir.
bir günde okunacak roman değildir. birkaç mavsimde ancak yaşanır.
"ben günah işlemedim,
sadece seni sevdim,"
"sen seni sevdiğimi düşünmemi bile istemesen bile"
"ben günah işlemedim,
sadece seni sevdim,"
"sen seni sevdiğimi düşünmemi bile istemesen bile"
konuşamadığın kişidir.
"dokundu kanattı
dokunmadı kanattı
sustu ağlattı
susmadı ağlattı
şimdi o sadece bir yabancı
ve artık sonbaharda aklına gelecek o temmuz gecesi
temmuzları şubata çeviren kara adam
tüm şarkılar sözsüz artık
seni duymuyorum..."
"dokundu kanattı
dokunmadı kanattı
sustu ağlattı
susmadı ağlattı
şimdi o sadece bir yabancı
ve artık sonbaharda aklına gelecek o temmuz gecesi
temmuzları şubata çeviren kara adam
tüm şarkılar sözsüz artık
seni duymuyorum..."
olmasaydı sonumuz böyle diyenler için bir ayrılık şarkısı.
"avuçlarında terini duyduğun biri ile el olmuşsan ve o düşmandan düşman elden el ve sen onun hiçbir şeyiysen sakın dinleme bu şarkıyı, kanarken büyürsün, büyürken kanar ve yokluğun kılıç gibi kınına girer, bu ölü bedenine"
"avuçlarında terini duyduğun biri ile el olmuşsan ve o düşmandan düşman elden el ve sen onun hiçbir şeyiysen sakın dinleme bu şarkıyı, kanarken büyürsün, büyürken kanar ve yokluğun kılıç gibi kınına girer, bu ölü bedenine"