lisans bitirilen üniversitede yüksek lisans yapmak

keyifli olmayan bir olaydır. hele üniversite sevmediğiniz bir şehirde ise zulüm olur. (bkz: yaşadım ordan biliyorum)
© copyright 2005 - 2026