bugün

sevdiği entry'ler

iskambil kağıdından ev yapmak

görsel

gecenin sözü

görsel

sözlük yazarlarının itirafları

Bazen biri sana bir 'hoşça kal' der, sen bütün bir ülkeden siktir yemiş gibi olursun.

rüyada sevdiğin kişiyi görmek

--spoiler--
5 dakka daha.

nolurrr, nolurrrrrr...
--spoiler--

18 yaşına girer girmez ehliyet almak

son gece heyecandan emniyet'in kapısında yatan versiyonları vardır. girişimci, kanı kaynayan, kıpır kıpır gençtir, 21 yaşını doldurunca silah alır, 40 yaşını doldurunca da başbakanlığa adaylığını kor. başbakan olursa bu millete bi faydası olmayacağı kesin olduğundan 39 yaşını geçmeden dürbünlü silahla vurulmalıdır.

sözlük yazarlarının itirafları

Benim gözler miyop. Sol gözüm 4.5 sağ gözüm 5 numara. Bu yüzden uzaklara falan dalamiyorum. Hep bir karış çevre. Çok güzel. Ama en guzeli ortamda sevmediğim kişi varsa gözlüğü bir çıkarıyorum yok oluyor. Muazzam.

ben bu yazıyı ona yazdım

Seninle mutsuz olacağımı bildiğim için sensiz mutsuzum. En azından kendime saygım var çok şükür.

sözlük yazarlarının itirafları

itiraf ediyorum:
-özel mesajlara ve gelişmelere bakmayı unutuyorum.
-eksi oy vermekten nefret ediyorum (zaten 100 oydan 2si filan eksi oy oluyor genellikle)
-uludağ sözlüğün başka sözlüklerle yarışmasını sevmiyorum.
-ekşi sözlüğün fazla ekşi olduğunu düşünüyorum (ekşi şeyleri sevmem).
-bazen geveze oluyorum.
-uludağ sözlük zirvelerine katılamadığım için kendimi kınıyorum.
-abimin sigara paketinden sigara aşırıyorum.
-çok sessiz uyuduğum için annem her sabah öldüm mü acaba diye beni kontrole geliyor.
-sebzeleri çiğ yiyorum.
-sanırım bazen kendi hayatıma dalıp, dostlarımı unutuyorum.
-ırk, din, dil ayrımı yapan insanlardan haz etmiyorum.
-bazen yemek yemeyi unutuyorum ve yaklaşık 2 haftada 1 su içiyorum.
-bazen dünyanın en saçma rüyalarını görüyorum.
-keşke demeyi sevmiyorum.
-küçükken kur'an kurslarından hep kaçardım.
-evdeki tüm şurupları bitiren benim.
-aşı ve iğne olmayı çok seviyorum.
-tarantuladan ödüm kopuyor.
-bilgisayarı kendi kendime öğrendim.
-arabayı çok hızlı sürüyorum, geri geri giderken kabus yaşıyorum.
-şimdiye kadar hiç trafik cezası almadım.
-bir keresinde otobüste midem bulandığı için çantamın içine kusmuştum.
-çocukların tam bir baş belası olduğunu düşünüyorum.
-en büyük intikamım susmaktır.
-başım sıkışınca sadece ve sadece anneme yaratıcı yalanlar atarım.
-diş macununu ortadan sıkarım.
-bir de sanırım bu başlığın açılmasını beklemişim aylardır.

bir öğretmeni itici yapan detaylar

Anamın babamın işini sorması. Sana ne dalyarak. Bu ülkede 10 yıldır atanamayan adam varken sikik sokuk bölümlerden mezun olup atanamıyoruz diye zırlamaları. Şu sıralamaya dön de bi bak istedim. Atanabilecek gibi görünüyor mü ordan?

Edit: unutmuşum şunu da ekleyeyim: kendilerni en harika öğretmen sanmaları. Kutsal bir meslek icra ettikleri için hürmet görmeyi beklemeleri. Biri gider biri gelir az aradan çık da yeni neslin önü açılsın. Fosil tayfaya selam. Öbür tarafta yok yazılıyonuz aq.

Edit2: nöbetçi öğrenciye ayakçı muamelesi yapması. Çay istemesi bir yana okuldan gönderip yemek aldırması. Bi de "ayh ben bu markayı kullanmıyorum cnm" tripleri.

neden iyi erkeklerle tanışamıyoruz

çünkü ilk adımı erkeklerden bekliyorsunuz ama köşede sessiz sakin oturan erkeğin iyi erkek olduğunu unutuyorsunuz.

iyi erkekleri sıkıcı buluyorsunuz.

iyi erkekler sizi eğlendirmiyor.

iyi erkeklerle sadece arkadaş oluyorsunuz.

iyi erkekler..

ah ulan ah neyse anlatmıyorum gidin kötü erkeklerle takılın da sonra ayrılınca gelip iyi erkeklere utanmadan sıkılmadan pişkin pişkin anlatırsınız onlar da sizi teselli eder.
© copyright 2005 - 2026