bugün
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- sözlük kızlarının vücutları15
- kuzenin içine boşalmak14
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi11
- yılmaz güney12
- dimmu borgir dinlemek2
- velvet10
- aylık 384 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak8
- 20502
- uludağ sözlük ailesi ısparta turu6
- dolandırılan insanların genel özellikleri8
- gülüm diyen kız6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- açlık ile arkadaş sabır ile dost olmak2
- kemal kılıçdaroğlu18
- ameliyat olmak6
- yazarların saç şekillendirme taktikleri2
- elektrikli scooter'a 2 kişi binen erkek2
- fakirin sevmesi hak mıdır4
- otopsiraporlari5
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek7
- rahmi koç6
- evde mum bulundurmak7
- garip sorular2
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- aylık 382 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı5
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- anın görüntüsü16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- 2026 dünya kupası19
- namaz takkesi4
- sırrı süreyya önder4
- utku gümrükçü6
- futbol12
- mr erectothales2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- birader yazar olmak4
- winona ryder3
- aldım kabul ettim9
sevdiği entry'ler
Bazen biri sana bir 'hoşça kal' der, sen bütün bir ülkeden siktir yemiş gibi olursun.
son gece heyecandan emniyet'in kapısında yatan versiyonları vardır. girişimci, kanı kaynayan, kıpır kıpır gençtir, 21 yaşını doldurunca silah alır, 40 yaşını doldurunca da başbakanlığa adaylığını kor. başbakan olursa bu millete bi faydası olmayacağı kesin olduğundan 39 yaşını geçmeden dürbünlü silahla vurulmalıdır.
Benim gözler miyop. Sol gözüm 4.5 sağ gözüm 5 numara. Bu yüzden uzaklara falan dalamiyorum. Hep bir karış çevre. Çok güzel. Ama en guzeli ortamda sevmediğim kişi varsa gözlüğü bir çıkarıyorum yok oluyor. Muazzam.
Seninle mutsuz olacağımı bildiğim için sensiz mutsuzum. En azından kendime saygım var çok şükür.
itiraf ediyorum:
-özel mesajlara ve gelişmelere bakmayı unutuyorum.
-eksi oy vermekten nefret ediyorum (zaten 100 oydan 2si filan eksi oy oluyor genellikle)
-uludağ sözlüğün başka sözlüklerle yarışmasını sevmiyorum.
-ekşi sözlüğün fazla ekşi olduğunu düşünüyorum (ekşi şeyleri sevmem).
-bazen geveze oluyorum.
-uludağ sözlük zirvelerine katılamadığım için kendimi kınıyorum.
-abimin sigara paketinden sigara aşırıyorum.
-çok sessiz uyuduğum için annem her sabah öldüm mü acaba diye beni kontrole geliyor.
-sebzeleri çiğ yiyorum.
-sanırım bazen kendi hayatıma dalıp, dostlarımı unutuyorum.
-ırk, din, dil ayrımı yapan insanlardan haz etmiyorum.
-bazen yemek yemeyi unutuyorum ve yaklaşık 2 haftada 1 su içiyorum.
-bazen dünyanın en saçma rüyalarını görüyorum.
-keşke demeyi sevmiyorum.
-küçükken kur'an kurslarından hep kaçardım.
-evdeki tüm şurupları bitiren benim.
-aşı ve iğne olmayı çok seviyorum.
-tarantuladan ödüm kopuyor.
-bilgisayarı kendi kendime öğrendim.
-arabayı çok hızlı sürüyorum, geri geri giderken kabus yaşıyorum.
-şimdiye kadar hiç trafik cezası almadım.
-bir keresinde otobüste midem bulandığı için çantamın içine kusmuştum.
-çocukların tam bir baş belası olduğunu düşünüyorum.
-en büyük intikamım susmaktır.
-başım sıkışınca sadece ve sadece anneme yaratıcı yalanlar atarım.
-diş macununu ortadan sıkarım.
-bir de sanırım bu başlığın açılmasını beklemişim aylardır.
-özel mesajlara ve gelişmelere bakmayı unutuyorum.
-eksi oy vermekten nefret ediyorum (zaten 100 oydan 2si filan eksi oy oluyor genellikle)
-uludağ sözlüğün başka sözlüklerle yarışmasını sevmiyorum.
-ekşi sözlüğün fazla ekşi olduğunu düşünüyorum (ekşi şeyleri sevmem).
-bazen geveze oluyorum.
-uludağ sözlük zirvelerine katılamadığım için kendimi kınıyorum.
-abimin sigara paketinden sigara aşırıyorum.
-çok sessiz uyuduğum için annem her sabah öldüm mü acaba diye beni kontrole geliyor.
-sebzeleri çiğ yiyorum.
-sanırım bazen kendi hayatıma dalıp, dostlarımı unutuyorum.
-ırk, din, dil ayrımı yapan insanlardan haz etmiyorum.
-bazen yemek yemeyi unutuyorum ve yaklaşık 2 haftada 1 su içiyorum.
-bazen dünyanın en saçma rüyalarını görüyorum.
-keşke demeyi sevmiyorum.
-küçükken kur'an kurslarından hep kaçardım.
-evdeki tüm şurupları bitiren benim.
-aşı ve iğne olmayı çok seviyorum.
-tarantuladan ödüm kopuyor.
-bilgisayarı kendi kendime öğrendim.
-arabayı çok hızlı sürüyorum, geri geri giderken kabus yaşıyorum.
-şimdiye kadar hiç trafik cezası almadım.
-bir keresinde otobüste midem bulandığı için çantamın içine kusmuştum.
-çocukların tam bir baş belası olduğunu düşünüyorum.
-en büyük intikamım susmaktır.
-başım sıkışınca sadece ve sadece anneme yaratıcı yalanlar atarım.
-diş macununu ortadan sıkarım.
-bir de sanırım bu başlığın açılmasını beklemişim aylardır.
Anamın babamın işini sorması. Sana ne dalyarak. Bu ülkede 10 yıldır atanamayan adam varken sikik sokuk bölümlerden mezun olup atanamıyoruz diye zırlamaları. Şu sıralamaya dön de bi bak istedim. Atanabilecek gibi görünüyor mü ordan?
Edit: unutmuşum şunu da ekleyeyim: kendilerni en harika öğretmen sanmaları. Kutsal bir meslek icra ettikleri için hürmet görmeyi beklemeleri. Biri gider biri gelir az aradan çık da yeni neslin önü açılsın. Fosil tayfaya selam. Öbür tarafta yok yazılıyonuz aq.
Edit2: nöbetçi öğrenciye ayakçı muamelesi yapması. Çay istemesi bir yana okuldan gönderip yemek aldırması. Bi de "ayh ben bu markayı kullanmıyorum cnm" tripleri.
Edit: unutmuşum şunu da ekleyeyim: kendilerni en harika öğretmen sanmaları. Kutsal bir meslek icra ettikleri için hürmet görmeyi beklemeleri. Biri gider biri gelir az aradan çık da yeni neslin önü açılsın. Fosil tayfaya selam. Öbür tarafta yok yazılıyonuz aq.
Edit2: nöbetçi öğrenciye ayakçı muamelesi yapması. Çay istemesi bir yana okuldan gönderip yemek aldırması. Bi de "ayh ben bu markayı kullanmıyorum cnm" tripleri.
çünkü ilk adımı erkeklerden bekliyorsunuz ama köşede sessiz sakin oturan erkeğin iyi erkek olduğunu unutuyorsunuz.
iyi erkekleri sıkıcı buluyorsunuz.
iyi erkekler sizi eğlendirmiyor.
iyi erkeklerle sadece arkadaş oluyorsunuz.
iyi erkekler..
ah ulan ah neyse anlatmıyorum gidin kötü erkeklerle takılın da sonra ayrılınca gelip iyi erkeklere utanmadan sıkılmadan pişkin pişkin anlatırsınız onlar da sizi teselli eder.
iyi erkekleri sıkıcı buluyorsunuz.
iyi erkekler sizi eğlendirmiyor.
iyi erkeklerle sadece arkadaş oluyorsunuz.
iyi erkekler..
ah ulan ah neyse anlatmıyorum gidin kötü erkeklerle takılın da sonra ayrılınca gelip iyi erkeklere utanmadan sıkılmadan pişkin pişkin anlatırsınız onlar da sizi teselli eder.