bugün
- lise defteri6
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar15
- türkiye6
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması13
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler7
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yürüyüş partisi7
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler6
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- ankara da nato zirvesi tedbirleri3
- ilgi2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- iyi gibi davranan kötüleri nasıl ayırt ederiz3
- birader beyler biraderdirler3
- ibne penis nah3
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- chp'deki değişimciler3
- diş ağrısı2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak14
- kadınların beli açık gezmesi2
- ismet gurbuz 20245
- kablo dolu çekmece2
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- saba makamı ile okunan ezan2
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gönüllü esaret paradoksu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- alışveriş merkezlerinde çaresizce dolanmak2
- güne bir şarkı bırak19
- makarna süzmek5
- bugün de meme atan olmaması13
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- zaman gazetesi2
- house of the dragon2
- 65 şut çekip gol atamamak5
- uludağ sözlükteki sıcak ve samimi aile ortamı3
- messi'nin arjantin'deki heykeli3
- cuckold esnasında karınızın belinin kırılması4
- 22 haziran 2026 fsm'ye amedspor bayrağı asılması4
- tgrt3
- ayağında terlikle ülke yönetmek3
entry'ler (36)
suyun bardağın içinde nasıl durduğunun bilimsel bi açıklaması olmadığını sanacak kadar saf, kuran'ı dünyayı yuvarlak ilan etmekle itham edecek kadar cahil birinin iddiası olabilir.
diyorsan ki, amacım sırf dikkat çekmek, gereksiz tükettiğin oksijenle yeteri kadar dikkat çekiyorsun zaten, dahasına gerek yok.
diyorsan ki, örnekler üzerinden olayın mantığını açıklamayı istedim, yanlış bilgiyle açıklama olmaz. ya gidip okur, gerçekte kuran'da olan ama bilimselliğe aykırı olduğunu düşündüğün bir durum bulursun, onu tartışırsın.
ha yok uğraşamam diyorsan; pili nerden çıkıyor bunun?
diyorsan ki, amacım sırf dikkat çekmek, gereksiz tükettiğin oksijenle yeteri kadar dikkat çekiyorsun zaten, dahasına gerek yok.
diyorsan ki, örnekler üzerinden olayın mantığını açıklamayı istedim, yanlış bilgiyle açıklama olmaz. ya gidip okur, gerçekte kuran'da olan ama bilimselliğe aykırı olduğunu düşündüğün bir durum bulursun, onu tartışırsın.
ha yok uğraşamam diyorsan; pili nerden çıkıyor bunun?
sözlük yazarlığı mefhumuna yeni bi soluk getirmiş.
kendisi olabilecek her tür başlık-entry kombinasyonu'nun denendiğini düşündüğü için artık mevcutlarını farklı sözlüklere taşıma görevi edinmiş sanırım.
yani budur olayı herhalde, yoksa farkedildiğinde ne hale düşeceğini bilmesi gerekir.
gerçi haklısın, zaten topu topu 29 harf var, kaç farklı entry yazılabilirki!?
kendisi olabilecek her tür başlık-entry kombinasyonu'nun denendiğini düşündüğü için artık mevcutlarını farklı sözlüklere taşıma görevi edinmiş sanırım.
yani budur olayı herhalde, yoksa farkedildiğinde ne hale düşeceğini bilmesi gerekir.
gerçi haklısın, zaten topu topu 29 harf var, kaç farklı entry yazılabilirki!?
(bkz: kişi kendinden bilir işi)
kişinin böyle özel bi konuda tespit yapabilmesi ancak yakın çevresini gözlemleyerek mümkün olduğundan doğruluğu herkese göre değişebilir tespitimsi.
misal bunda "çatır çatır" çıkmış.
kişinin böyle özel bi konuda tespit yapabilmesi ancak yakın çevresini gözlemleyerek mümkün olduğundan doğruluğu herkese göre değişebilir tespitimsi.
misal bunda "çatır çatır" çıkmış.
okumaya gelipte dönenlerin "beğenmemek" nedeniyle değil, "yapamamak" sebebiyle döndüğü şehir. emin olun.
turistk geziyemi geliyosun evladım?
turistk geziyemi geliyosun evladım?
avusturya'da mevcut yoğun yozgatlı populasyonu sebebiyle doğal olarak yozgat'ın ve yozgatlının adı çıkmış bi kere.
lakin türkiye'de sorun olmasa gerek bu, zira hiç "yozgatlı şöyle olur" diye bişey duymadım yurdun muhtelif yerlerinde geçirdiğim yıllar boyunca.
lakin türkiye'de sorun olmasa gerek bu, zira hiç "yozgatlı şöyle olur" diye bişey duymadım yurdun muhtelif yerlerinde geçirdiğim yıllar boyunca.
adnan şenses'ten dinlemesi ayrı bi zevk veren eser.
http://www.youtube.com/watch?v=2UZLMaaI7Y8
http://www.youtube.com/watch?v=2UZLMaaI7Y8
tavlayı iyi biliyor olması bir oyun içinde 11 tane çift atmasına açıklama olamaz sanırım.
hani şansın böylesi diyeceğim de, hakkını vermek lazım fena yendi.
rövanş sözünü unutmazsın umarım.
ps: "tavlada yendi"*
hani şansın böylesi diyeceğim de, hakkını vermek lazım fena yendi.
rövanş sözünü unutmazsın umarım.
ps: "tavlada yendi"*
yardimin her zamanki gibi basitce kizikay veya kizilhac ile gitmesi durumunda simdi oldugu gibi israile uluslararasi bi tepki dogmayacagini anlamayanlarca sacma bulunan eylem.
yahu hala olayi basit bi yardim gibi goruyorsunuzya ona yanarim.
arkadasim yardim degildi bu, tecritin tamamen kaldirilmasina yonelik bi hamleydi. dunya kamuoyunun dikkatini cekmek icin bi stratejiydi.
azcik dusunun lan.
yahu hala olayi basit bi yardim gibi goruyorsunuzya ona yanarim.
arkadasim yardim degildi bu, tecritin tamamen kaldirilmasina yonelik bi hamleydi. dunya kamuoyunun dikkatini cekmek icin bi stratejiydi.
azcik dusunun lan.
turkiyenin icinde bulundugu kosullar ve dunya siyasi durumu acisindan israile savas acmaya gotu yemeyeceginden (aksini belirten muhalefet partileri iktidar olsalar mevcut tepkinin yarisini veremezlerdi, konusmalari muhalefet olmanin rahatligidir) ve bu yuzden uluslararasi arenada buyuk bi prestij kaybina ugrayacagindan yapilmis uyaniklik.
anlamayanlar icin tekrar edersek; gemi turk bandirali olsa arkasinda resmen turk devleti olmak durumundaydi. ama bu sekilde "gemiyle resmi alakamiz yok" deme sansi dogdu ve turkiye de bundan yararlanarak sadece gostermeye gotu yiyecegi kadar tepki gosterip yirtti. hatta uluslararasi arenada haklida cikti ve "bidahakini resmi savas gemilerimle yollarim, sikiysa onlarada dokun" diyebildi, yani eli guclendi.
ama ilk gemilerde turk bandirali olsa ancak israili bm'ye sikayet eden aglak-zayif bi ulke damgasi yerdi.
bunu anlamak icin azcik dusunmek yeterli sanirim.
gerci kolayina kacip "dincilere bak yaw" dangalakligi yapmak daha kolay, sende haklisin.
anlamayanlar icin tekrar edersek; gemi turk bandirali olsa arkasinda resmen turk devleti olmak durumundaydi. ama bu sekilde "gemiyle resmi alakamiz yok" deme sansi dogdu ve turkiye de bundan yararlanarak sadece gostermeye gotu yiyecegi kadar tepki gosterip yirtti. hatta uluslararasi arenada haklida cikti ve "bidahakini resmi savas gemilerimle yollarim, sikiysa onlarada dokun" diyebildi, yani eli guclendi.
ama ilk gemilerde turk bandirali olsa ancak israili bm'ye sikayet eden aglak-zayif bi ulke damgasi yerdi.
bunu anlamak icin azcik dusunmek yeterli sanirim.
gerci kolayina kacip "dincilere bak yaw" dangalakligi yapmak daha kolay, sende haklisin.
haklarinda edilen sozler nihal atsiza rahmet okutacak cinsten masallah.
"butun bi irki yargilayip yeren ve dahi kufurler sacan kiside zekere surulecek akil yoktur. bunu yapanin kuduz bi kopekten farki mi var sanirsiniz"
dede korkut, m.ö 389, and daglari.
"butun bi irki yargilayip yeren ve dahi kufurler sacan kiside zekere surulecek akil yoktur. bunu yapanin kuduz bi kopekten farki mi var sanirsiniz"
dede korkut, m.ö 389, and daglari.
"... ayarlanmasi bile isteniyor"
guzel kardesim soylediginde bi olumsuzluk olmasi icin yobaz falan mi demeliydi?
asiri dinci sorusuna namaz kilan var demesini gectim su "bile" yeterli benim icin.
guzel kardesim soylediginde bi olumsuzluk olmasi icin yobaz falan mi demeliydi?
asiri dinci sorusuna namaz kilan var demesini gectim su "bile" yeterli benim icin.
(bkz: meczup cumhuriyet okurunun beyin ishali olması)
tanım: bu ve benzeri şekillerde gelecek cevapları hazmedemeyecek kişinin, fikir yürütme cürretinde bulunmaması gereken konu.
tanım: bu ve benzeri şekillerde gelecek cevapları hazmedemeyecek kişinin, fikir yürütme cürretinde bulunmaması gereken konu.
edebi zayıflığını haykırırcasına, "teşbih", "ima" vb. olgular hakkındaki eksik, hatta olmayan bilgisi ile yorum yapıp rezil olmak yerine, bilgi sahibi olunmayan durumlarda susmanın daha yerine bir davranış olacağını görmemize vesile olmuş konu.
-evet birader, "bir ayağı ufkun bir ucunda diğeri öbür ucunda" olacakmış. hatta bizde alttan taşaklarını seyredebilecekmişiz.
gördükten sonra da 'bu adam taşaklı dayı' diyip biat edicekmişiz.
hani "bütün kafirler ve bir grup müslüman biat edecek" kısmı da bunu anlatıyor..
(bkz: bilmiyorsan sus adam sansınlar)
-evet birader, "bir ayağı ufkun bir ucunda diğeri öbür ucunda" olacakmış. hatta bizde alttan taşaklarını seyredebilecekmişiz.
gördükten sonra da 'bu adam taşaklı dayı' diyip biat edicekmişiz.
hani "bütün kafirler ve bir grup müslüman biat edecek" kısmı da bunu anlatıyor..
(bkz: bilmiyorsan sus adam sansınlar)
11 eylül olaylarında yıkılan ikiz kulelerin aslında teori'de tam olarak karşıladığı bi durumdur.
zira, bahsi geçen saldırıdan sonra olay mahalinde oluşan ateşin büyüklüğünü yetersiz görerek ve buna gerekçe olarak da "diğer ülkelerden görülmedi" derken şunu göz ardı edemeyiz ki, amerika'nın tamamı yansa bile dünya'nın yapısından dolayı, bu olay ülke olarak sadece kanada veyahut meksika'dan görülebilir.
ayrıca yine şunu unutmayalım ki, sonuçta 11 eylül olaylarını bütün dünya günlerce televizyonlardan takip etti. yani diğer ülkelerden de görüldü bi bakıma.
tabi kastedilen kıyamet alametinin bu olup olmadığı ile ilgili kesin bi sonuca varmak namümkün. en azından konu üzerine çok daha derin bilgisi olanlar haricinde.
zira, bahsi geçen saldırıdan sonra olay mahalinde oluşan ateşin büyüklüğünü yetersiz görerek ve buna gerekçe olarak da "diğer ülkelerden görülmedi" derken şunu göz ardı edemeyiz ki, amerika'nın tamamı yansa bile dünya'nın yapısından dolayı, bu olay ülke olarak sadece kanada veyahut meksika'dan görülebilir.
ayrıca yine şunu unutmayalım ki, sonuçta 11 eylül olaylarını bütün dünya günlerce televizyonlardan takip etti. yani diğer ülkelerden de görüldü bi bakıma.
tabi kastedilen kıyamet alametinin bu olup olmadığı ile ilgili kesin bi sonuca varmak namümkün. en azından konu üzerine çok daha derin bilgisi olanlar haricinde.
istanbul'u zirveleri ile şenlendirmeyi, daha bi çekici kılmayı taahüt eden dost yazar.
tekrar hoş bulmuşuz.
tekrar hoş bulmuşuz.
kendisine pizza ısmarlayan modernitenin dibine vurmuş bi abisi olmayan kızdır.
bu yüzden fifa öğrenmeye de çabalamaz bunlar.
bu yüzden fifa öğrenmeye de çabalamaz bunlar.