bugün

fenerli alex in cuma namazı kılanları eleştirmesi

"... ayarlanmasi bile isteniyor"

guzel kardesim soylediginde bi olumsuzluk olmasi icin yobaz falan mi demeliydi?

asiri dinci sorusuna namaz kilan var demesini gectim su "bile" yeterli benim icin.
© copyright 2005 - 2026