bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- cilveli dişi yazar botu2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- içtim şarabı13
- günün şiiri6
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- aşure yapan sözlük kızları7
- şafak çak3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- büstiyer2
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- true'nun çaylak olması16
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
entry'ler (145)
sevindiren haberdir. iddialara tek tek cevap vereceğinden eminim, zaten cezaevinde gayet kendinden emin ve rahattı. gözün aydın be hocam, allah senle olsun.
edit: nereden biliyon diyenlere gelince adalet personeliyim de oradan. hadi bakam naş. *
edit: nereden biliyon diyenlere gelince adalet personeliyim de oradan. hadi bakam naş. *
belli oranda haklı olan tiptir. herkes için geçerli değildir.
mesela hbbia, mesela bluevelve ya da merhaba ben pembe tolga. bu adamlar sözlük içinde ayrı birer aktivite alanı olan insanlar. hatta bir ara şu çok sağlam troller arasındaki birinin, modlardan birisinin fake'i olduğunu ileri sürmüştü ekşi sözlükte bir yazar. sözlük ne kadar kaynarsa o kadar entry. korumaktan kasıt, zaten burası bir ticarethane, işlerliği olması lazım, bunu sağlayan adama kuralları esnetmekte zarar yoktur.
hem korusa ne olur? korusa da sikime korumasa da. doğruya doğru, sözlük babamın malı değil ya.
mesela hbbia, mesela bluevelve ya da merhaba ben pembe tolga. bu adamlar sözlük içinde ayrı birer aktivite alanı olan insanlar. hatta bir ara şu çok sağlam troller arasındaki birinin, modlardan birisinin fake'i olduğunu ileri sürmüştü ekşi sözlükte bir yazar. sözlük ne kadar kaynarsa o kadar entry. korumaktan kasıt, zaten burası bir ticarethane, işlerliği olması lazım, bunu sağlayan adama kuralları esnetmekte zarar yoktur.
hem korusa ne olur? korusa da sikime korumasa da. doğruya doğru, sözlük babamın malı değil ya.
yeni cins bir manyaklık akımının öncüsü olan tiptir.
mal mısınız lan? iki satır boktan yazı işte, silinse ne olur amk?
mal mısınız lan? iki satır boktan yazı işte, silinse ne olur amk?
yanlış bir tespittir.
kulak zevkine sıçayım, sana puanım 1 kanka. *
kulak zevkine sıçayım, sana puanım 1 kanka. *
hollanda da serbettir. amerika'da kıyamet koptu bu yasa çıkacak dieye, helal olsun la amerika.
aldatıldım hacılar. 1 seneyi geçkin bir ilişkim vardı. uzun zamandır da şüpheleniyordum zaten. sonunda yakaladım.
aslında iyi oldu, evlendiğimi varsayın, böyle bir şey yapsaydı, ya elimi kana bulasaydım. allah acıdı bana. yakaladım, hiçbir şey demek istemedim, baktım sadece, o tiksinç hallerine baktım, bakırköy sahilinde rezil ettim ikisini de. hatta dedim, nedir ulan derdin sikemiyor muıydum seni, bu kadar mı iktidarsızdım ulan ben. ne o, kol gibi yarak mı var bu itte!
hiçbir şey demedi, şöyle ağzının ortasına vurmamak için zor tuttum kendimi, elim kirlenir diye vazgeçtim. sadece çocuğa ana avrad küfrederek aklımca kendimi tatmin ettim sözlük.
iyi oldu iyi.
kadınlara güvenmiyorum la artık. bunu okuyan ibneler, siz siz olun kadınlara güvenmeyin, o asla yapmaz dediklerinize bile. bir orospuyu eksiltmiş oldum hayatımdan, şimdi içiyorum, üzüldüğümden değil, kurtulduğumun şerefine, şerefinize ulan ibneler!
aslında iyi oldu, evlendiğimi varsayın, böyle bir şey yapsaydı, ya elimi kana bulasaydım. allah acıdı bana. yakaladım, hiçbir şey demek istemedim, baktım sadece, o tiksinç hallerine baktım, bakırköy sahilinde rezil ettim ikisini de. hatta dedim, nedir ulan derdin sikemiyor muıydum seni, bu kadar mı iktidarsızdım ulan ben. ne o, kol gibi yarak mı var bu itte!
hiçbir şey demedi, şöyle ağzının ortasına vurmamak için zor tuttum kendimi, elim kirlenir diye vazgeçtim. sadece çocuğa ana avrad küfrederek aklımca kendimi tatmin ettim sözlük.
iyi oldu iyi.
kadınlara güvenmiyorum la artık. bunu okuyan ibneler, siz siz olun kadınlara güvenmeyin, o asla yapmaz dediklerinize bile. bir orospuyu eksiltmiş oldum hayatımdan, şimdi içiyorum, üzüldüğümden değil, kurtulduğumun şerefine, şerefinize ulan ibneler!
annesi hariç orospu çocuğu evlattır. siktiğimin kanalizyon atığı, anasından utanacakmış.
inanmayanlara dert olmuştur.
ulan ibneler, 50 kitap gelse ne olur, 1 kitap gelse ne olur? inanacan mı? yok! o zaman giren çıkan ne sana?
lafa gelince ateistlere saygı, inanç özgürlüğü demekten geri kalmazsınız ama şu yaptığınıza bakın, piçlik parayla mı amk?
ulan ibneler, 50 kitap gelse ne olur, 1 kitap gelse ne olur? inanacan mı? yok! o zaman giren çıkan ne sana?
lafa gelince ateistlere saygı, inanç özgürlüğü demekten geri kalmazsınız ama şu yaptığınıza bakın, piçlik parayla mı amk?
hiçbir bok bilmediklerini adım gibi bildiğim öğretmenlerdir.
sadık olmaması. ruhunun orospu oluşu ve güven vermemesi.
aile terbiyesi almış, hanım hanımcık, tam evlenilecek kızdır. *
din iman olayına bakmayın. müslümanız dese ne olacak? katil her yerde katil.
ayrıca pkk, kendi içinde ermeni dolayısıyla hristiyan olan grupların ağırlıkta olduğu bir örgüttür. zerdes olanları da vardır ancak bir çoğu ateisttir evet.
ayrıca pkk, kendi içinde ermeni dolayısıyla hristiyan olan grupların ağırlıkta olduğu bir örgüttür. zerdes olanları da vardır ancak bir çoğu ateisttir evet.
dübür düşkünlüğü yüzünden helak olmuş ibne kavimdir. iyi olmuş götleklere.
türkiye'yi direkt terkedeceğim. bizim iş yerindeki çocuklara birer daire alacağım, parasızlıktan evlenemediler de abaza kaldılar. kenelensin onlar da. kesin olarak türkiye'yi terkederim. hollanda'ya yerleşir, hint keneviri işine girerim, tekel gibi bir yer açarım. *