bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet10
- kadir inanır15
- true'nun çaylak olması15
- üniversitelerin gereksiz olması13
- velvet28
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 2026 dünya kupası27
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- futbol21
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- anın görüntüsü17
- birader yazar olmak13
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- arapça okuyabilen yazarlar3
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 26 haziran 20266
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- hızlı para kazanmanın yolları14
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
entry'ler (145)
sevindiren haberdir. iddialara tek tek cevap vereceğinden eminim, zaten cezaevinde gayet kendinden emin ve rahattı. gözün aydın be hocam, allah senle olsun.
edit: nereden biliyon diyenlere gelince adalet personeliyim de oradan. hadi bakam naş. *
edit: nereden biliyon diyenlere gelince adalet personeliyim de oradan. hadi bakam naş. *
belli oranda haklı olan tiptir. herkes için geçerli değildir.
mesela hbbia, mesela bluevelve ya da merhaba ben pembe tolga. bu adamlar sözlük içinde ayrı birer aktivite alanı olan insanlar. hatta bir ara şu çok sağlam troller arasındaki birinin, modlardan birisinin fake'i olduğunu ileri sürmüştü ekşi sözlükte bir yazar. sözlük ne kadar kaynarsa o kadar entry. korumaktan kasıt, zaten burası bir ticarethane, işlerliği olması lazım, bunu sağlayan adama kuralları esnetmekte zarar yoktur.
hem korusa ne olur? korusa da sikime korumasa da. doğruya doğru, sözlük babamın malı değil ya.
mesela hbbia, mesela bluevelve ya da merhaba ben pembe tolga. bu adamlar sözlük içinde ayrı birer aktivite alanı olan insanlar. hatta bir ara şu çok sağlam troller arasındaki birinin, modlardan birisinin fake'i olduğunu ileri sürmüştü ekşi sözlükte bir yazar. sözlük ne kadar kaynarsa o kadar entry. korumaktan kasıt, zaten burası bir ticarethane, işlerliği olması lazım, bunu sağlayan adama kuralları esnetmekte zarar yoktur.
hem korusa ne olur? korusa da sikime korumasa da. doğruya doğru, sözlük babamın malı değil ya.
yeni cins bir manyaklık akımının öncüsü olan tiptir.
mal mısınız lan? iki satır boktan yazı işte, silinse ne olur amk?
mal mısınız lan? iki satır boktan yazı işte, silinse ne olur amk?
yanlış bir tespittir.
kulak zevkine sıçayım, sana puanım 1 kanka. *
kulak zevkine sıçayım, sana puanım 1 kanka. *
hollanda da serbettir. amerika'da kıyamet koptu bu yasa çıkacak dieye, helal olsun la amerika.
aldatıldım hacılar. 1 seneyi geçkin bir ilişkim vardı. uzun zamandır da şüpheleniyordum zaten. sonunda yakaladım.
aslında iyi oldu, evlendiğimi varsayın, böyle bir şey yapsaydı, ya elimi kana bulasaydım. allah acıdı bana. yakaladım, hiçbir şey demek istemedim, baktım sadece, o tiksinç hallerine baktım, bakırköy sahilinde rezil ettim ikisini de. hatta dedim, nedir ulan derdin sikemiyor muıydum seni, bu kadar mı iktidarsızdım ulan ben. ne o, kol gibi yarak mı var bu itte!
hiçbir şey demedi, şöyle ağzının ortasına vurmamak için zor tuttum kendimi, elim kirlenir diye vazgeçtim. sadece çocuğa ana avrad küfrederek aklımca kendimi tatmin ettim sözlük.
iyi oldu iyi.
kadınlara güvenmiyorum la artık. bunu okuyan ibneler, siz siz olun kadınlara güvenmeyin, o asla yapmaz dediklerinize bile. bir orospuyu eksiltmiş oldum hayatımdan, şimdi içiyorum, üzüldüğümden değil, kurtulduğumun şerefine, şerefinize ulan ibneler!
aslında iyi oldu, evlendiğimi varsayın, böyle bir şey yapsaydı, ya elimi kana bulasaydım. allah acıdı bana. yakaladım, hiçbir şey demek istemedim, baktım sadece, o tiksinç hallerine baktım, bakırköy sahilinde rezil ettim ikisini de. hatta dedim, nedir ulan derdin sikemiyor muıydum seni, bu kadar mı iktidarsızdım ulan ben. ne o, kol gibi yarak mı var bu itte!
hiçbir şey demedi, şöyle ağzının ortasına vurmamak için zor tuttum kendimi, elim kirlenir diye vazgeçtim. sadece çocuğa ana avrad küfrederek aklımca kendimi tatmin ettim sözlük.
iyi oldu iyi.
kadınlara güvenmiyorum la artık. bunu okuyan ibneler, siz siz olun kadınlara güvenmeyin, o asla yapmaz dediklerinize bile. bir orospuyu eksiltmiş oldum hayatımdan, şimdi içiyorum, üzüldüğümden değil, kurtulduğumun şerefine, şerefinize ulan ibneler!
annesi hariç orospu çocuğu evlattır. siktiğimin kanalizyon atığı, anasından utanacakmış.
inanmayanlara dert olmuştur.
ulan ibneler, 50 kitap gelse ne olur, 1 kitap gelse ne olur? inanacan mı? yok! o zaman giren çıkan ne sana?
lafa gelince ateistlere saygı, inanç özgürlüğü demekten geri kalmazsınız ama şu yaptığınıza bakın, piçlik parayla mı amk?
ulan ibneler, 50 kitap gelse ne olur, 1 kitap gelse ne olur? inanacan mı? yok! o zaman giren çıkan ne sana?
lafa gelince ateistlere saygı, inanç özgürlüğü demekten geri kalmazsınız ama şu yaptığınıza bakın, piçlik parayla mı amk?
hiçbir bok bilmediklerini adım gibi bildiğim öğretmenlerdir.
sadık olmaması. ruhunun orospu oluşu ve güven vermemesi.
aile terbiyesi almış, hanım hanımcık, tam evlenilecek kızdır. *
din iman olayına bakmayın. müslümanız dese ne olacak? katil her yerde katil.
ayrıca pkk, kendi içinde ermeni dolayısıyla hristiyan olan grupların ağırlıkta olduğu bir örgüttür. zerdes olanları da vardır ancak bir çoğu ateisttir evet.
ayrıca pkk, kendi içinde ermeni dolayısıyla hristiyan olan grupların ağırlıkta olduğu bir örgüttür. zerdes olanları da vardır ancak bir çoğu ateisttir evet.
dübür düşkünlüğü yüzünden helak olmuş ibne kavimdir. iyi olmuş götleklere.
türkiye'yi direkt terkedeceğim. bizim iş yerindeki çocuklara birer daire alacağım, parasızlıktan evlenemediler de abaza kaldılar. kenelensin onlar da. kesin olarak türkiye'yi terkederim. hollanda'ya yerleşir, hint keneviri işine girerim, tekel gibi bir yer açarım. *