bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek3
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- velvet26
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülük4
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ismet gürbüz2
- ciguli kral2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- 2026 dünya kupası25
- ingiliz aksanı6
- borsa istanbul2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beşar esad3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- çomar putu4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- merhabalar biraderler4
entry'ler (51)
Dur hayatım daha sağ koltuk altının en derin yerini öpmedim.
Pişmemiş sevmiyodur bu yamyam kardeşimiz.birde kan pişirilir mi kaynatılır mı orasıda ayrı bir sorun.
Uykum yok knka.
Tabi sorulmalıdır hatta kız tarafınında oğlunuzun penis boyu kaç cm diye sorması gerekir.
3 gündür evden çıkmıyorum ama nedense bu corona virüsü gönderisine girdiğimden beri bi kaşıntı aldı beni internet üzerinden falan bulaşmaz dimi.ayrıca şu mk çinlilerinide almasınlar ülkeye ne yedikleri belli değil ibnelerin.
Hoşgeldin coronacım bana bulaşma lütfen.
Yav şu sosyal medya kullanıp kullanmama olayını pek takmamalıyız bence kullanınca daha sosyal kullanmayınca daha cool falan olmuyosunuz.Tercih meselesi ihtiyaç duyan kullanır duymayan kullanmaz.
Bir harf nelere kadir.
Yatacak bir yerim olmadığında yaparım hatta bi kersinde
Ünideyiz evimizi boşaltmıştık kalacak yerimiz yoktu ramazandı o gün hiç uyumamıştık bide açlık iftara 2 saat kala dayanacak gücümüz kalmadı arkadaşla gittik camiye uyuduk bi kalktık millet teravih namazı kılıyor.Tabi açlıktan ölcez gittik bi iftar yaptık.Demem o ki zorda kalınca camide yatın kanımca en güvenli yerdir.
Ünideyiz evimizi boşaltmıştık kalacak yerimiz yoktu ramazandı o gün hiç uyumamıştık bide açlık iftara 2 saat kala dayanacak gücümüz kalmadı arkadaşla gittik camiye uyuduk bi kalktık millet teravih namazı kılıyor.Tabi açlıktan ölcez gittik bi iftar yaptık.Demem o ki zorda kalınca camide yatın kanımca en güvenli yerdir.
Kader saçma değil bizim milletin kader inancı saçma.
Yüreğimi yakıyorsun
O güzel gözlerinle
Bakışlarında bir ümit var
Sürgün edildiğim yerde
Kanatlarım kırıldı
Esen yelde senin kokun var.
Ahmet Kaya
Bundan öte ayrılık var.
O güzel gözlerinle
Bakışlarında bir ümit var
Sürgün edildiğim yerde
Kanatlarım kırıldı
Esen yelde senin kokun var.
Ahmet Kaya
Bundan öte ayrılık var.
Mesajlaşırken en uyuz olduğum kelime.Normalde muhabbet muhabbeti açar bu kelimeyi kullananlar ya muhabbet etmeyi bilmiyor ya da konuşmayı sevmiyor
hadi muhabbet etmeyi bilmeyeni anladımda bu sevmeyen arkadaşlara tavsiyem konuşmak istemiyorum demeniz yeterli.Bir şey anlatıyoruz cevap aynen.
gerçekten çok yaratıcı.
hadi muhabbet etmeyi bilmeyeni anladımda bu sevmeyen arkadaşlara tavsiyem konuşmak istemiyorum demeniz yeterli.Bir şey anlatıyoruz cevap aynen.
gerçekten çok yaratıcı.
Göt olduklarından mütevellit böyle götlükler yapmaları normaldir.
Kendi eşinizse problem değildir aksi halde haramdır.
Kudret helvası.
Hayatın bize her geçen zaman yeni şeyler öğretmesi.
Kendi müzik kültürümüzü kaybedip amerika ve avrupadaki müzik kültürüne özenmemiz bence başlıca sebeplerindendir.Eskiden yapılan şarkıla hala hatırlanıyor ve kaliteli olanların çoğu müzikseverlerin ezberinde son zamanlarda yapılan şarkılarsa en fazla bir yıl gündemde kalıyor ve unutuluyor.Kısacası kaliteli olan unutulmaz.
interi eski intere çevirmeye çalışan koca yürekli adam.
Ululardan feyz alıp dört nala at koşturuyorsunuz.
rizede giyinde bi bakalım geçiriyormu geçirmiyormu.