bugün
- birader yazar olmak13
- kemalist dünya13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- arda güler4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- seri gizli artı oy veren melek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- gönüllü moderatörlük2
- 2026 dünya kupası23
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- demet evgar10
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
entry'ler (34)
Çok mesleğin remote olduğunu gördüm ancak ilk defa Polonya’da krakow’un da dahil olduğu birkaç şehirde resepsiyonun remote olduğuna şahitlik ettim. Otelde kimse yok. Arıyorum açan yok. Sonra öğrendim ki remote çalışıyorlarmış. Başka otele gittim o da aynı. Neyse oradaki birine ulaştım telefondan. Bana booking üzerinden bir kod yolladı. Kodu söyleyince de anahtarın yerini ve odayı tarif etti. Ertesi gün de anahtarı aynı yere bırakıp çıktım.
birkenau'da bulunan kamp inanılmaz bir hava verir insana. arabayla giderken bile yakaşık 20 dakika ormanların içinden geçtim. hatta bir ara yanlış mı saptım diye tedirgin oldum bu kadar orman fazla diye. daha sonra kampa ulaştığımızda kampın arka tarafının tamamen orman olduğunu gördüm. o ana kadar bir his belirmemişti ancak o an kamptan kaçan insanların o ormanlarda ne korkular yaşayacağı aklıma geldi ve irkildim.
auschwitz gerçekten her insanın görmesi gereken bir yer. olduğu gibi duran yapılar, yüzlerce bacanın göğe uzanması. sürekli duyulan insan hikayeleri...
eğer burayı görüp daha iyi anlamak isterseniz de şu kitabı öncesinde ya da sonrasında(bence sonrasında) mutlaka okumanızı tavsiye ederim.
insanın anlam arayışı - viktor frankl
zaten nörobilim uzmanı olan viktor frankl'ın naziler tarafından kampa götürülmesi ve orada yaşadığı olaylar ve hislerini paylaştığı bir kitap.
auschwitz gerçekten her insanın görmesi gereken bir yer. olduğu gibi duran yapılar, yüzlerce bacanın göğe uzanması. sürekli duyulan insan hikayeleri...
eğer burayı görüp daha iyi anlamak isterseniz de şu kitabı öncesinde ya da sonrasında(bence sonrasında) mutlaka okumanızı tavsiye ederim.
insanın anlam arayışı - viktor frankl
zaten nörobilim uzmanı olan viktor frankl'ın naziler tarafından kampa götürülmesi ve orada yaşadığı olaylar ve hislerini paylaştığı bir kitap.
4 ay ev arkadaşlığı yaptığım insanlardır. Kafaları gayet çalışır, eğitimlidirler. Bize yapı olarak çok benzerler. Anlaşmayı biliyorsanız çok iyi arkadaş olabileceğiniz insanlardır.
iş, iş , iş ,iş iş de iş, iş de iş....
yavaş dönsün saçı başı dağılmasın.
bir gün kader planlarına çektimi siktir
gülümsemeye devam et,
insan ehli mimiktir.
gülümsemeye devam et,
insan ehli mimiktir.
çoğu üniversitenin bazı tuvaletlere koyacak tuvalet peçetesi parasını bulamadığı ve bütçesinin çok yetersiz olduğu düşünülünce normal olan eksikliktir. sen önce bir araştırma yapacak malzeme, kaynak ve parayı sağla sonra o üniversiteler başarının karşılığını nasıl verirler bak bakalım.
just beat it.
dev bir yazılım şirketidir aynı zamanda .
cia ve devletlerin yararlandığı big data işleri yapmaktadırlar.
https://www.palantir.com
cia ve devletlerin yararlandığı big data işleri yapmaktadırlar.
https://www.palantir.com
daha önce de gözlemlediğim olay şudur:
ahmet kaya ülkücünün yasak aşkıdır.
ahmet kaya ülkücünün yasak aşkıdır.
Gece parçasını beğendiğim trap müzikçi.
g.t.f.u (unofficial video) klibi psikopatlığın bir altı ile modern sanatların bir üstü kıvamında bir eserdir.
g.t.f.u (unofficial video) klibi psikopatlığın bir altı ile modern sanatların bir üstü kıvamında bir eserdir.
Güzden yaza uyanmak ister ama talih geri döndürür
Yaşamın ışıklarını ıssızlar kentinin sakinleri söndürür
Yalnızlık yazdırır, ama her zaman güzel değil bu
Çünkü o şiirleri doğuran yalnızlık, şairleri öldürür
Yaşamın ışıklarını ıssızlar kentinin sakinleri söndürür
Yalnızlık yazdırır, ama her zaman güzel değil bu
Çünkü o şiirleri doğuran yalnızlık, şairleri öldürür
...O sırada Nihat Toktaş, “hâkim nerede” diye bağırdı. Bir kenarda, başını iki elinin arasına almış, sözüm ona düşünüyordu. “Sürüklercesine getirdik, “bak” dedim, “aldığın kararın sonucu bu. ip Erdal’ın boynuna üçe yedi kala geçti, biz üçü on geçe aynı taksiyle geri döndük. Orada, merdivenin altında ağlayan bir yüzbaşıyı unutamıyorum, hem ağlıyor hem de bunun hesabı nasıl verilecek diye söyleniyordu...
ulan hakan altun yönetsin lan. ne mülayim ne kalp kıramaz bir insandır. bir kere deneyelim nolacak. yıllarca devlet bahçeli denedik birşey oldu mu sanki , bir de hakan beyi deneyelim.
ekşi sözlük 1 saattir açılmıyor adama kahin misin yazmışlar. adam kahin değilde siz mağaradan yeni çıkmışsınız heralde
edit: @sevgi poturcuğu uyardı 1 aralıkmış. sıçtım .
edit: @sevgi poturcuğu uyardı 1 aralıkmış. sıçtım .
Uçtu, umarım kapatılma falan değildir.
her şeyi eleştirmek derken çok genel olmuş ama bence doğru yapan insandır. bugün kullandığın ve hayatını kolaylaştıran ne varsa zamanında birileri bir şeyleri eleştirdiği için var. biri bir tez atar biri onun anti tezini ortaya koyar ve diyalektik oluşur. hayatta insanlar düşündüğünüz kadar cahil olmayabiliyor . benim de insanların cahil olması üzerine hissettiğim önyargılarımı kıranlar oldu, pekiştirenler oldu . konu bu değil çünkü bunun her iki türden de örneğini bulabilirsin. konu eleştiriye devam etmekte saklı, ta ki doğru noktaya veya istenilene ulaşana kadar.
f.m: l dont always kill a man but when i do i call mama...
fd-alev alev.