bugün
- kemalist dünya7
- kadir mısıroğlu'nun soyu10
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- allah5
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi5
- cemevinde hain kemal sloganları2
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- demet evgar10
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- yazarların imza parfümleri14
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- sözlüğün tadının kaçması4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- türk kızı egosu6
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
sevdiği entry'ler
sanman ki taleb-i devlet-ü cah etmeye geldik,
biz bu aleme bir yar için ah etmeye geldik.
şair diyor ki;
dünyaya gelişimiz ne mevki, ne makam, ne de mal ve mülk peşinde koşmak içindir. biz bu dünyaya sevgilimiz için ah etmeye geldik.
(bkz: Yenişehirli avni)
biz bu aleme bir yar için ah etmeye geldik.
şair diyor ki;
dünyaya gelişimiz ne mevki, ne makam, ne de mal ve mülk peşinde koşmak içindir. biz bu dünyaya sevgilimiz için ah etmeye geldik.
(bkz: Yenişehirli avni)
“Sanman ki sef'âdan semâh-ı râh ederim.
Döner döner bakarım, kûy-i yâre âh ederim.”
Sanma ki keyfden sema ederim
Döner sevgilinin mahallesine bakar bakar ah ederim.
(bkz: esrar dede)
(esrar dede bir mevlevi dervişidir. şeyh galibin yoldaşıdır. beyitte geçen semâh-ı râh eylemek ise bir mevlevi deyimidir ve yolda yürürken cezbe haline gelip sema etmek anlamına gelir)
Döner döner bakarım, kûy-i yâre âh ederim.”
Sanma ki keyfden sema ederim
Döner sevgilinin mahallesine bakar bakar ah ederim.
(bkz: esrar dede)
(esrar dede bir mevlevi dervişidir. şeyh galibin yoldaşıdır. beyitte geçen semâh-ı râh eylemek ise bir mevlevi deyimidir ve yolda yürürken cezbe haline gelip sema etmek anlamına gelir)
force awakens tan güzel olan film. fakat para kazancaz diye bu serininde içine ettiler maalesef. çekilen her üçlü seri bir öncekini aratır oldu.
--spoiler--
eksileri
- snooke u çok çabuk harcamaları(ki snooke geleceği görürüp akıllarını okurken nasıl öldü anlamadım)
- film 2.30 saat ve ara vermeden izlerseniz geçmiş olsun.
- luke skywalker ı burada resmen harcadılar. harcama derken yalnız ölmesi değil kişilik olarak da çok acayip bir skywalker izledik.
- bazı şeyler açıkta duruyor ama hala onlara bir açıklama getirmiyorlar(midichlorian muhabbeti gibi)
- önceki serilerde bu kadar oluyor muydu r2d2 ile hatırlamıyorum ama her baş sıkışıklığında yetiş bb-8 bir dakikadan sonra beni baydı biraz.
- luke u pasifize ettikleri için rey-luke sahneleri de istenilen,beklenilen etkiyi vermedi bence
- şu seride şöyle bir epic fight izlemeden bitmesin abi
https://www.youtube.com/watch?v=yHqdESArkqU
artılar
+ müzikler gene iyi tabiki
+ filmin çoğu yerde ters köşe yapması
+ sonunda x-wing i adam gibi hakkıyla süren birini gösterdiler bize.
--spoiler--
günahlarıyla sevaplarıyla star wars star wars dur fakat gerçekten gittikçe kötüleşiyor seri bakalım üçşemenin son filmi bu durumu kurtarabilecek mi ?
--spoiler--
eksileri
- snooke u çok çabuk harcamaları(ki snooke geleceği görürüp akıllarını okurken nasıl öldü anlamadım)
- film 2.30 saat ve ara vermeden izlerseniz geçmiş olsun.
- luke skywalker ı burada resmen harcadılar. harcama derken yalnız ölmesi değil kişilik olarak da çok acayip bir skywalker izledik.
- bazı şeyler açıkta duruyor ama hala onlara bir açıklama getirmiyorlar(midichlorian muhabbeti gibi)
- önceki serilerde bu kadar oluyor muydu r2d2 ile hatırlamıyorum ama her baş sıkışıklığında yetiş bb-8 bir dakikadan sonra beni baydı biraz.
- luke u pasifize ettikleri için rey-luke sahneleri de istenilen,beklenilen etkiyi vermedi bence
- şu seride şöyle bir epic fight izlemeden bitmesin abi
https://www.youtube.com/watch?v=yHqdESArkqU
artılar
+ müzikler gene iyi tabiki
+ filmin çoğu yerde ters köşe yapması
+ sonunda x-wing i adam gibi hakkıyla süren birini gösterdiler bize.
--spoiler--
günahlarıyla sevaplarıyla star wars star wars dur fakat gerçekten gittikçe kötüleşiyor seri bakalım üçşemenin son filmi bu durumu kurtarabilecek mi ?