star wars the last jedi

force awakens tan güzel olan film. fakat para kazancaz diye bu serininde içine ettiler maalesef. çekilen her üçlü seri bir öncekini aratır oldu.

--spoiler--
eksileri
- snooke u çok çabuk harcamaları(ki snooke geleceği görürüp akıllarını okurken nasıl öldü anlamadım)
- film 2.30 saat ve ara vermeden izlerseniz geçmiş olsun.
- luke skywalker ı burada resmen harcadılar. harcama derken yalnız ölmesi değil kişilik olarak da çok acayip bir skywalker izledik.
- bazı şeyler açıkta duruyor ama hala onlara bir açıklama getirmiyorlar(midichlorian muhabbeti gibi)
- önceki serilerde bu kadar oluyor muydu r2d2 ile hatırlamıyorum ama her baş sıkışıklığında yetiş bb-8 bir dakikadan sonra beni baydı biraz.
- luke u pasifize ettikleri için rey-luke sahneleri de istenilen,beklenilen etkiyi vermedi bence
- şu seride şöyle bir epic fight izlemeden bitmesin abi
https://www.youtube.com/watch?v=yHqdESArkqU

artılar
+ müzikler gene iyi tabiki
+ filmin çoğu yerde ters köşe yapması
+ sonunda x-wing i adam gibi hakkıyla süren birini gösterdiler bize.

--spoiler--

günahlarıyla sevaplarıyla star wars star wars dur fakat gerçekten gittikçe kötüleşiyor seri bakalım üçşemenin son filmi bu durumu kurtarabilecek mi ?
© copyright 2005 - 2026