bugün
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- güzel huylu kezo3
- biat kültürü3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması3
- yazarların imza parfümleri14
- yobazla muhafazakar arasındaki fark2
- türk kızı egosu3
- wowturkey3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- pkk nasıl biter5
- bidat2
- amerika birleşik devletleri5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- 2026 dünya kupası24
- erkekler neden az yaşar9
- dünya11
- bir insanı sevmek12
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- mutluluğun fark edilmemesi9
- futbol17
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor5
- lise5
- saygıdeğer birader yazarlar3
- akp aslında yok her şey dekor5
- kıskanmak7
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- tramer kaydı olan kız2
- evlenince sözlüğü bırakan erkek3
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- niğdeliler2
- amerikan yahudileri3
- devlet gücü6
- raskolnikov2
- yargıcı2
- chp'nin belediyeleri kaybedecek olması7
- okulda akıllı tahtaya format atmak2
- 25 haziran 2026 venezuela depremi5
- pkklı anaları2
- pkklıların abd askerleri ile halay çekmesi2
- m r e r e c t o5
entry'ler (28)
Ekip değildir. Tek kişidir. Monogatari serisi ile ilgili en kapsamlı bilgiye sahip bildiğim tek kişidir.
Biyoloji labında cenin barınmış okul. Gerçi 2008'den önceydi. Şimdi ne alemde o cenin bilmiyorum.
ırkçı olanları saf katıksız süzme maldırlar. Sığır sürüsünden farksızdırlar.
edit: Bu malların kötülemeyi geçtim, üşenmeden mesaj ile küfredenleri ve başlık açanları da vardır.
edit: Bu malların kötülemeyi geçtim, üşenmeden mesaj ile küfredenleri ve başlık açanları da vardır.
iran dillerinden biri http://tr.wikipedia.org/wiki/%C4%B0ran_dilleri
not: Orospu çocuğu ırkçı pislikler az değilmiş be azizim. Bu başlıktan da anlaşılıyor. Ulan sığır Kürtçe hakkında ne biliyorsun da dil olup olmadığına karar verebiliyorsun?
not: Orospu çocuğu ırkçı pislikler az değilmiş be azizim. Bu başlıktan da anlaşılıyor. Ulan sığır Kürtçe hakkında ne biliyorsun da dil olup olmadığına karar verebiliyorsun?
Artık vergiye tabii olan para. Maliye dilenciden de vergi ister ileride artık.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/24944823.asp
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/24944823.asp
Sistemin insanları uyutmak için uydurduğu örgüt. Bir de bunu var sananlar kendini uyanmış sanıyor işte orası yarıyor insanı.
Gördüğüm en geri zekalı sözlük. Tabii bu yazarlardan kaynaklanıyor olabilir. Yazarlarının zeka yaşı ortalaması 12 13 arasında olduğu söylenebilir.
Uludağ sözlüğün ırkçı pisliklerle dolu olduğunu anladığımız başlık.
Tanım: Sıradan bir ırk.
edit: 666 bu bir işaret mi? *
Tanım: Sıradan bir ırk.
edit: 666 bu bir işaret mi? *
Eğer yerine benimsenmeyecek anlamsız sözcükler türetilecekse türkçeleştirilmesi pek de iyi olmuş sözcüklerdir. Hangi sözcüğün benimsenmeyeceğine de millet karar verir. Örneğin bilgisayar kelimesi kompüter yerine benimsendi ve kullanıldı ama televizyon yerine bir şey üretilemedi üretildiyse de benimsenmedi. Spoyilır için "film Anlatımı" ifadesi eğer benimsenirse -ki hiç sanmıyorum tek kelime varken kim söz öbeği kullansın ve tam karşılamıyor ifadeyi de- bu ifade kullanılır. Yok illa Türkçe kökenli kelime kullanacağım diye diretmek çok saçma demek istediğim. Bazı kelimeler değişik dillerden alınmak zorunda. Çünkü sadece o diller ile kullanılınca anlamlı oluyor. Arapçadan "ruh" Fransızcadan "otobüs" sözcüklerini kullanmak zorundayız örneğin. Hiç bir balık ismi de Türkçe değildir mesela. Gerek de yok. Bunların yerine yerel sözcük türetmek dili kısırlaştırmak olur. Özet geçeyim spoyilır şounen olmalıdır onların yerine "filmin anlatımı" "erkek" gibi ifadeler kullanmak yersiz yere "kasmaktır". Böyle ifadeler kullanmak zahirde öyle gösterse de dile bir şey kazandırmaz. Ha yerine çok daha iyi ifadeler bulunursa onlar kullanılır.
Norveç başbakanın seçim kampanyası gereği soyunduğu geçici durum. Türkiye'de olmasının imkansız. Başbakana ulaşmak için 5 milyon kişilik koruma ordusunun geçilmesi gerek çünkü.
http://www.dha.com.tr/en-...ika-haberleri_510627.html
http://www.dha.com.tr/en-...ika-haberleri_510627.html
manga 717
--spoiler--
Gayet dolu bir bölümdü. Taş kafalı korsanın ben yenildikten sonra fabrikaya gönderileceğini düşünüyorum. Luffy deve tek attıktan sonra ne hikmettir diğer sayıda üf oldu gitti. Thief.'in de dediği gibi fabrikada zorla çalıştırılacaklarını düşünüyorum. Kobay olarak da kullanılabilirler.
Franky cephesine gelecek olursak Bahçe'deki fabrikanın ayrı olduğunu düşünüyorum fakat kolezyumla bağlantılı kesinlikle. Dof.'un kurduğu düzen de cidden sağlam. Fakat takıldığım nokta şu adam eski kralı oyuncak yapıp halka unutturdu iyi güzel ama sokakların bu kadar oyuncaklarla dolmasının nedeni ne? Ne çıkarı var ki bundan? Sanırım keyfine göre takılıyor oyuncakçı eleman. Ha bir de Nami'leri neden kimse unutmadı. Bunun altında sağlam bir sebep olacağını düşünüyorum ben. Ha bir de şu iki yasanın tam olarak ne işe yaradığını kavrayamadım ben.
Sanji'ye gözlük yakışmış. Zekasını konuşturacağı kesin her zamanki gibi. Dışarıyı denizcilerin sardığı bilgisi de cücelerle ulaşabilir Luffy'ye. Cücelerin de ayrıntılarda çok işe yarayacağını düşünüyorum yani.
Ben Luffy'nin dövüşünde yerde gedik açılacağını düşünüyorum. Fabrikadan böyle haberdar olacak sanki. Tabi D bloğu ne olacak diye sorulursa buna verecek cevabım yok.
Law sağlam dayak yiyor beklenildiği gibi ama bazı arkadaşların dediği gibi de şamar olanına döndüğünü, rezil rüsva olduğunu da sanmıyorum. Bana sorarsanız zaman kazanmaya çalışıyor fabrikanın uçurulması için. Koskaca adayı tek kılıç darbesiyle kesen adamdan bahsediyoruz en nihayetinde. Ha Fuji Law'ın planını sezmişse -ki bence bu zayıf bir teori- kendi değerleri için Law'ın ekmeğine yağ sürmek için dövüyor gibi de yapıyor olabilir. Dof.'a darbe indirmenin akıllıca bir yolu sanki. Yine de ben bir şekilde tüyebileceğini ya da Ussop'un 8000 adamı tarafından kurtulabileceğini düşünüyorum. Teslim olabileceği kısmına katılmıyorum. CC'nin kalbi de hala elinde ne de olsa.
Zoro mangada da kayboldu iyi mi
--spoiler--
--spoiler--
Gayet dolu bir bölümdü. Taş kafalı korsanın ben yenildikten sonra fabrikaya gönderileceğini düşünüyorum. Luffy deve tek attıktan sonra ne hikmettir diğer sayıda üf oldu gitti. Thief.'in de dediği gibi fabrikada zorla çalıştırılacaklarını düşünüyorum. Kobay olarak da kullanılabilirler.
Franky cephesine gelecek olursak Bahçe'deki fabrikanın ayrı olduğunu düşünüyorum fakat kolezyumla bağlantılı kesinlikle. Dof.'un kurduğu düzen de cidden sağlam. Fakat takıldığım nokta şu adam eski kralı oyuncak yapıp halka unutturdu iyi güzel ama sokakların bu kadar oyuncaklarla dolmasının nedeni ne? Ne çıkarı var ki bundan? Sanırım keyfine göre takılıyor oyuncakçı eleman. Ha bir de Nami'leri neden kimse unutmadı. Bunun altında sağlam bir sebep olacağını düşünüyorum ben. Ha bir de şu iki yasanın tam olarak ne işe yaradığını kavrayamadım ben.
Sanji'ye gözlük yakışmış. Zekasını konuşturacağı kesin her zamanki gibi. Dışarıyı denizcilerin sardığı bilgisi de cücelerle ulaşabilir Luffy'ye. Cücelerin de ayrıntılarda çok işe yarayacağını düşünüyorum yani.
Ben Luffy'nin dövüşünde yerde gedik açılacağını düşünüyorum. Fabrikadan böyle haberdar olacak sanki. Tabi D bloğu ne olacak diye sorulursa buna verecek cevabım yok.
Law sağlam dayak yiyor beklenildiği gibi ama bazı arkadaşların dediği gibi de şamar olanına döndüğünü, rezil rüsva olduğunu da sanmıyorum. Bana sorarsanız zaman kazanmaya çalışıyor fabrikanın uçurulması için. Koskaca adayı tek kılıç darbesiyle kesen adamdan bahsediyoruz en nihayetinde. Ha Fuji Law'ın planını sezmişse -ki bence bu zayıf bir teori- kendi değerleri için Law'ın ekmeğine yağ sürmek için dövüyor gibi de yapıyor olabilir. Dof.'a darbe indirmenin akıllıca bir yolu sanki. Yine de ben bir şekilde tüyebileceğini ya da Ussop'un 8000 adamı tarafından kurtulabileceğini düşünüyorum. Teslim olabileceği kısmına katılmıyorum. CC'nin kalbi de hala elinde ne de olsa.
Zoro mangada da kayboldu iyi mi
--spoiler--
Kafalarında beyin yerine patates püresi vardır. Hadi dinsiz olmanı anlarım, ama tanrı yok demek de ne oluyor? Ne malsınız yahu hahahaha
tüm sinekler de beni mi buluyor lan?
içinden en az 30 film çıkabilecek kitap. Peter amca paranın belini kırarsın demedi deme. En az 2 defa okunması gerekiyor efendim.
https://twitter.com/_pachinko_ her animeciye kapım açık
edit: site bozuk, sondaki çizgi o'nun dibine gelmiyor.
edit: site bozuk, sondaki çizgi o'nun dibine gelmiyor.
2 davetiye sahibini bekliyor. BTN kadar olmasa da oldukça iyi, hızlı ve geniş çaplı tv torent sitesi. Kanıt derdim de yok.