bugün
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- türk kızı egosu6
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- hızlı para kazanmanın yolları12
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor7
- güzel huylu kezo4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- vajinizm2
- yazarların imza parfümleri14
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- tramer kaydı olan kız4
- saygıdeğer birader yazarlar5
- erkekler neden az yaşar10
- al kardeşim elimi verdim sana2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- halil ergün2
- biat kültürü3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- pkk nasıl biter5
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası23
- artık sevmeyeceğim2
- dünya11
- toz yumrususun unutma2
- yargıcı3
- wowturkey3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kemal kılıçdaroğlu19
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- türkiye'deki suriyeli sayısı 2 milyon 265 bin3
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- kıskanmak7
- bidat2
- lise5
- akp aslında yok her şey dekor5
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler8
- türk kızıyla konuşmak vs rus kızıyla konuşmak2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- ilk buluşmada müzeye götüren erkek2
- amerika birleşik devletleri5
- pasportta kürt ve suriyeli etniğini belirtmek4
- psikiyatrın evini ziyaret etmesi3
manga 717
--spoiler--
Gayet dolu bir bölümdü. Taş kafalı korsanın ben yenildikten sonra fabrikaya gönderileceğini düşünüyorum. Luffy deve tek attıktan sonra ne hikmettir diğer sayıda üf oldu gitti. Thief.'in de dediği gibi fabrikada zorla çalıştırılacaklarını düşünüyorum. Kobay olarak da kullanılabilirler.
Franky cephesine gelecek olursak Bahçe'deki fabrikanın ayrı olduğunu düşünüyorum fakat kolezyumla bağlantılı kesinlikle. Dof.'un kurduğu düzen de cidden sağlam. Fakat takıldığım nokta şu adam eski kralı oyuncak yapıp halka unutturdu iyi güzel ama sokakların bu kadar oyuncaklarla dolmasının nedeni ne? Ne çıkarı var ki bundan? Sanırım keyfine göre takılıyor oyuncakçı eleman. Ha bir de Nami'leri neden kimse unutmadı. Bunun altında sağlam bir sebep olacağını düşünüyorum ben. Ha bir de şu iki yasanın tam olarak ne işe yaradığını kavrayamadım ben.
Sanji'ye gözlük yakışmış. Zekasını konuşturacağı kesin her zamanki gibi. Dışarıyı denizcilerin sardığı bilgisi de cücelerle ulaşabilir Luffy'ye. Cücelerin de ayrıntılarda çok işe yarayacağını düşünüyorum yani.
Ben Luffy'nin dövüşünde yerde gedik açılacağını düşünüyorum. Fabrikadan böyle haberdar olacak sanki. Tabi D bloğu ne olacak diye sorulursa buna verecek cevabım yok.
Law sağlam dayak yiyor beklenildiği gibi ama bazı arkadaşların dediği gibi de şamar olanına döndüğünü, rezil rüsva olduğunu da sanmıyorum. Bana sorarsanız zaman kazanmaya çalışıyor fabrikanın uçurulması için. Koskaca adayı tek kılıç darbesiyle kesen adamdan bahsediyoruz en nihayetinde. Ha Fuji Law'ın planını sezmişse -ki bence bu zayıf bir teori- kendi değerleri için Law'ın ekmeğine yağ sürmek için dövüyor gibi de yapıyor olabilir. Dof.'a darbe indirmenin akıllıca bir yolu sanki. Yine de ben bir şekilde tüyebileceğini ya da Ussop'un 8000 adamı tarafından kurtulabileceğini düşünüyorum. Teslim olabileceği kısmına katılmıyorum. CC'nin kalbi de hala elinde ne de olsa.
Zoro mangada da kayboldu iyi mi
--spoiler--
--spoiler--
Gayet dolu bir bölümdü. Taş kafalı korsanın ben yenildikten sonra fabrikaya gönderileceğini düşünüyorum. Luffy deve tek attıktan sonra ne hikmettir diğer sayıda üf oldu gitti. Thief.'in de dediği gibi fabrikada zorla çalıştırılacaklarını düşünüyorum. Kobay olarak da kullanılabilirler.
Franky cephesine gelecek olursak Bahçe'deki fabrikanın ayrı olduğunu düşünüyorum fakat kolezyumla bağlantılı kesinlikle. Dof.'un kurduğu düzen de cidden sağlam. Fakat takıldığım nokta şu adam eski kralı oyuncak yapıp halka unutturdu iyi güzel ama sokakların bu kadar oyuncaklarla dolmasının nedeni ne? Ne çıkarı var ki bundan? Sanırım keyfine göre takılıyor oyuncakçı eleman. Ha bir de Nami'leri neden kimse unutmadı. Bunun altında sağlam bir sebep olacağını düşünüyorum ben. Ha bir de şu iki yasanın tam olarak ne işe yaradığını kavrayamadım ben.
Sanji'ye gözlük yakışmış. Zekasını konuşturacağı kesin her zamanki gibi. Dışarıyı denizcilerin sardığı bilgisi de cücelerle ulaşabilir Luffy'ye. Cücelerin de ayrıntılarda çok işe yarayacağını düşünüyorum yani.
Ben Luffy'nin dövüşünde yerde gedik açılacağını düşünüyorum. Fabrikadan böyle haberdar olacak sanki. Tabi D bloğu ne olacak diye sorulursa buna verecek cevabım yok.
Law sağlam dayak yiyor beklenildiği gibi ama bazı arkadaşların dediği gibi de şamar olanına döndüğünü, rezil rüsva olduğunu da sanmıyorum. Bana sorarsanız zaman kazanmaya çalışıyor fabrikanın uçurulması için. Koskaca adayı tek kılıç darbesiyle kesen adamdan bahsediyoruz en nihayetinde. Ha Fuji Law'ın planını sezmişse -ki bence bu zayıf bir teori- kendi değerleri için Law'ın ekmeğine yağ sürmek için dövüyor gibi de yapıyor olabilir. Dof.'a darbe indirmenin akıllıca bir yolu sanki. Yine de ben bir şekilde tüyebileceğini ya da Ussop'un 8000 adamı tarafından kurtulabileceğini düşünüyorum. Teslim olabileceği kısmına katılmıyorum. CC'nin kalbi de hala elinde ne de olsa.
Zoro mangada da kayboldu iyi mi
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar