bugün
- kemalist dünya13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- birader yazar olmak11
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim2
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- cemevinde hain kemal sloganları8
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- sigmund freud'un koltuğu4
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- arda güler4
- aile evinde yaşamak6
- seri gizli artı oy veren melek2
- üniversitelerin gereksiz olması8
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- pforzheim şu an 34 derece2
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- okulların kapanması3
- gönüllü moderatörlük2
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- 2026 dünya kupası23
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- bulla dava açmak2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- sistem patlamış2
- demet evgar10
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
- amerika birleşik devletleri6
- türkiye8
- yazarların imza parfümleri14
sevdiği entry'ler
halk arasında cinsel hareket partisi olarak bilinir.
reisin tabiriyle ben tek siz hepiniz.
sen kendi ülkenin savunma sanayisini batıya şikayet edersen o ülke istikrar mı bulur? yemeye ekmek bulduğunuza şükredin bu halinizle.
cumalar da tatil olsun.
Allah korkusu olan insanların yaptığıdır bir bakıma. Ahiret korkusu, Allah korkusu olmayan insanlar hiç çekinmeden kulun hakkına girer.
ittihat ve Terakki'nin devamı islam ve Müslüman düşmanı bir oluşum.
dava hukuki olsa sanki ikna olacaksınız mk.
türk milletine hakaret ederek siktirolup gitmiştir bu topraklardan.
hastalıklı beyinler bırakmıştır geride!
kutsalı olmayan... bencilliğin zirvesi... yığınla işe yaramaz asalak.
hastalıklı beyinler bırakmıştır geride!
kutsalı olmayan... bencilliğin zirvesi... yığınla işe yaramaz asalak.
düzgün görünüşü ve konuşması nedeniyle aydın vb. zannedilerek bir kesim cahil tarafından yüceltilerek tepelere çıkartılmış yıtıbır. her konuda kendince fikri var. felsefeye el attı, tarihe el attı, dine el attı. kendince doğruymuş gibi yorumluyor ama irdelediğinizde doğru olmadığını görebiliyorsunuz. bundan etkilenip dini sorgulayan zaten sıkıntılıdır. dini anlamamıştır. dini sorgulayacaksın tabi anlamaya çalışacaksın. islam da bunu istiyor senden. ama mantık ile dini bağdaştırmayan arkadaşımızın ifadelerinde o kadar mantıksızlık dolu ki yorumlamaya geldim. ne din ne felsefe ne de tarih konusunda uzman değilim üstelik.
kureyş adının kendi uydurduğu bir hristiyan isminden geldiğini ve, hanif dininin arap hristiyanlığı olduğunu ifade etmiş son olarak. varaka bin nevfel'i de peygamberimizin akıl hocası ilan etmiş. nasıl oluyor da hristiyan olan bir kişiden akıl hocalığı alıp hristiyanlıkla bu kadar alakasız bir din ortaya atıyor peygamberimiz vallahi merak ettim. neden o akıl hocasını yanına alıp ondan şekillendirmek için bile destek almamış. ve kureyşliler hristiyanlarsa madem ve o dönemin kabesinde neden hristiyanlıkla ilgili semboller yok. yahudilerden sürekli bahsedilirken habeşistan hicreti dışında adı bile geçmiyor bu dinin ilk başlarda. 300 tane put var kabede, yahudiler var çevrede ama hristiyanlık buhar olmuş.
özellikle söylediği şeylerde ben demiyorum ki islam kaynakları diyor gibi ifadesi var. hangi kaynakların dediğini belirtmesine gerek yok. paşam diyorsa doğrudur gibi yaklaşanlar var.
her yıl ramazanda "sakız çiğnemek orucu bozar mı hocam" diye nihat hatipoğlu'na soru soranlar var ya, işte onu görüyorum ben bunda. buna sen on yüz bin milyon tane açıklanmış şeyi getirip göstersen o yine niye böyle diyecektir. ki diyor da.
kureyş adının kendi uydurduğu bir hristiyan isminden geldiğini ve, hanif dininin arap hristiyanlığı olduğunu ifade etmiş son olarak. varaka bin nevfel'i de peygamberimizin akıl hocası ilan etmiş. nasıl oluyor da hristiyan olan bir kişiden akıl hocalığı alıp hristiyanlıkla bu kadar alakasız bir din ortaya atıyor peygamberimiz vallahi merak ettim. neden o akıl hocasını yanına alıp ondan şekillendirmek için bile destek almamış. ve kureyşliler hristiyanlarsa madem ve o dönemin kabesinde neden hristiyanlıkla ilgili semboller yok. yahudilerden sürekli bahsedilirken habeşistan hicreti dışında adı bile geçmiyor bu dinin ilk başlarda. 300 tane put var kabede, yahudiler var çevrede ama hristiyanlık buhar olmuş.
özellikle söylediği şeylerde ben demiyorum ki islam kaynakları diyor gibi ifadesi var. hangi kaynakların dediğini belirtmesine gerek yok. paşam diyorsa doğrudur gibi yaklaşanlar var.
her yıl ramazanda "sakız çiğnemek orucu bozar mı hocam" diye nihat hatipoğlu'na soru soranlar var ya, işte onu görüyorum ben bunda. buna sen on yüz bin milyon tane açıklanmış şeyi getirip göstersen o yine niye böyle diyecektir. ki diyor da.
türk halkına ana avrat düz giden arnavut.bu herifi türkiye vatandaşlığından çıkartın yeter.
bir kısım alık muhalifin "aydın din adamı" diye ambalajladığı sosyal medya ünlüsü. binyamin netanyahu bile bunun savunduğu kadar savunmuyordur israil'i. tweetlerini okurken midem bulanıyor.
zamanında uyardık, şunun peşine 13.kez takılmayın diye ama bunu söyleyince aktroll olduk. şimdi uğraşın.
islam ve müslüman düşmanı,it takımının devam partisi.
her müslümanı aktroll sanan ot beyinlinin açtığı başlık.
lan sen engellesen ne yazar. istediğini yap ama her gördüğüne akpli diye iftira atma. zaten şurda sizden farklı düşünen bir avuç insan var. onlara bile tahammül edemiyor allahın delisi.
lan sen engellesen ne yazar. istediğini yap ama her gördüğüne akpli diye iftira atma. zaten şurda sizden farklı düşünen bir avuç insan var. onlara bile tahammül edemiyor allahın delisi.
cehapeli kardeşlerimin aşırı sevgisinden 13 kez gavura basar gibi mühür bastığı zat.
Bizim zehirimizden kimse ölmedi. Sizin yaptıklarınız tarih kitaplarına sığmıyor. Engelliyorsan engelle çok da ipimde.
Siz engelleyince bir daha hiç yazamıyorlar tabi susuyorlar hemen.
Biz kulları geçtik, allah'ı kandirdiklarini sanmalari ve tövbe haşa, allah'a din öğretme hadsizligine düşmeleri.
abdest alan kişi kokmaz, camiye temiz gireceğini bilir. iç çamaşırı ve elbisesi temiz olur, ya senin temizliğin? hem ne zaman camiye gittin de halı koktu, lahmacun kokusu diyorsan leziz yiyecektir. cami imamı senin gibi zibidi olursa, halıyı yıkatmaz, temizletmezse o durum oluşabilir ama şuana kadar kokan cami görmedim, öyle ezbere kıçından atıp tutma, kendi evine yatağına bak.
hijyenden bahsedip, mikrop gibi entry girenler var, allah akıl, fikir versin, ailelerine de sabır.
din kuralları belli ve kişilere, şahsa bağlı değildir. o zaman buyrun nasıl müslüman olunur gösterin. yoksa burdan bol bol eleştiri yaparsınız.
hijyenden bahsedip, mikrop gibi entry girenler var, allah akıl, fikir versin, ailelerine de sabır.
din kuralları belli ve kişilere, şahsa bağlı değildir. o zaman buyrun nasıl müslüman olunur gösterin. yoksa burdan bol bol eleştiri yaparsınız.