bugün
- sözlük kızlarının vücutları8
- yılmaz güney9
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım10
- ameliyat olmak3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- ozan güven vs sermiyan midyat vs fırat tanış4
- dolandırılan insanların genel özellikleri6
- rahmi koç5
- hapşırırken aynı anda osurmak9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip9
- kuzenin içine boşalmak9
- fakirin sevmesi hak mıdır2
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak5
- namaz takkesi4
- kemal kılıçdaroğlu17
- macaristan da sulyok'un görevden alınması2
- bu akşam rakı içecek olmam2
- sırrı süreyya önder4
- sade soda erkeği vs meyveli soda erkeği7
- winona ryder3
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek8
- çorapla uyuyan insanların sosyopat olması7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı3
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi6
- eril erkek meslekleri6
- velvet5
- soğuk bulgur pilavı yerken ağlayarak 31 çekmek6
- birader yazar olmak4
- 2026 dünya kupası19
- utku gümrükçü6
- futbol12
- yengeyi götürmek3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- birdenbire gelen fake hesap açma isteği3
- erkekler neden az yaşar4
- evde mum bulundurmak5
- tff başkanının adalet bakanını göreve çağırması3
- ioçk kızmış beyler4
- gulmekicinyaratilmis4
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde11
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- metrobüs kliması4
- ibrahim hacıosmanoğlu7
- yaşama nedenleri2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- chobani stadyumu2
- aylık 309 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- yaz aşkı bulamamak7
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
entry'ler (122)
Normalde manyak gibi sürekli idefix kullanan biri olan benim gözüme girmiş internet sitesi. Artık hep burdan sipariş vermeyi düşünüyorum.. nedenini de anlatayım. Sıkı bir ot dergi takipçisiyim. Bazı eksik sayılarım vardı bunların bir listesini çıkarıp internette araştırmaya başladım. bir dolu siteye baktım, en çok sayının bu sitede olduğunu gördüm. ama yine de istediklerimin hepsi yoktu. Sitenin iletişim bölümünden istediğim sayıları yazdım acaba bulabilir misiniz dedim. bir gün sonra öğlen saatlerinde istediğim sayıları (bir tanesi hariç) satışa çıkardıklarını bildiren bir mail aldım. hemen sipariş verdim tabii. Hemen de geldi... buradan teşekkür etmek istiyorum kendilerine. kalem de yollamışlar iki tane, sağolsunlar.
yeni bölümleriyle salı günleri saat 20.00 da yayında olacak cânım dizi. ayrıca eğer bu adamları seviyorsanız periscope hesabını (@beskardestv) takip ediniz neredeyse her gün canlı yayın yapılıyor.
insanın kendini alamadığı eylem. öyle ki eski sevgilim bir ara tüm sosyal medya hesaplarını kapatmıştı. google'a adını yazarak saçma sapan forum sitelerinde üyeliklerini bulmuştum ve minik kare şekilli profil fotoğrafını saatlerce izlediğimi bilirim.
ayakları güzel olan türk kızı buysa....bunlar ayak değil pide türevi resmen. neyse ben bir şey demiyorum bundan etkilenen erkeğin de midesine....
içinde "ay keşke burda bir starbucks olsa" diyen insanların olduğu üniversitedir. starbucksa gelene kadar sosyal anlamda daha çook eksiği var..
Geçenlerde ankara'da tayfa kafede olan söyleşi + imzasına katıldım ve ilk kez canlı kanlı görme fırsatım oldu. Kitaplarımdan birini "tanışma hediyesi" olarak imzalamış. heyecandan farkedememişim, eve gidince gördüm. kendisine ilk kez imzaya geldiğimi belirtmemiştim halbuki. Demek ki daha önce gelmiş olanları çoğunlukla hatırlıyor.. ne bileyim hoşuma gitti bu ayrıntı paylaşmak istedim sözlük.
2 haftadır kaşıntı krizlerine girmeme sebep olan hastalıkmış kendisi. gündüz hiçbir şey yok akşam bir başlıyorum kaşınmaya durmak bilmiyor. bende sadece eklem yerlerinde kaşıntıya sebep oluyor, dizin arkası ve dirseklerin iç tarafı. gerçekten illet bir şey. stres kaynaklı diyorlar ama stresli bir durumda da değilim ki nereden çıktı bu egzama ya.
2-3 yıldır lens alışverişlerimi yaptığım site. Bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım. her sipariş o kadar hızlı kargoya veriliyor ve özenli gönderiliyor ki hayran kalıyorum. ayrıca hiçbir optikte bu fiyatlara lens almak mümkün değil, adamların "asla o fiyata vermem kurtarmaz" vs vs dedikleri fiyatlarla satıyorlar. bu kadar övdüm umarım bozmazlar bu çizgilerini..
bbc'de geceleri programı yayınlanan güzel şef. fransada yaşadığı o küçük evinde küçücük mutfakta inanılmaz şeyler yapıyordu, program çok hoştu. londraya geri döndüğünde aynı keyfi alamadım. fransaya daha çok sempatim olduğundan olabilir. yemek yaparken her zaman full fat ürünleri tercih ediyor ama zayıf kalmayı beceriyor helal olsun.
ölmeden önce mutlaka kapısından girmek istediğim okuldur. ilk önce, çok para lazım.
önceki entrymi yerin dibine sokanlar utansın, yenisini yazıyorum lan.
hakkında düşüncelerim nötrdü. Hatta zaman zaman uyuz da oluyordum arda beye. Ancak bir ara ver fırınaya katılamadı kendisi, yerine konuk jüriler geldi filan. hah işte tam o dönemde bu adamın nasıl kibar ve yapıcı eleştiriler yapan bir insan olduğunu anladım. Diğer gelen konuk jüriler yarışmacıları yerden yere vurdu oysa arda şefin bir kez olsun böyle bir tavırda olduğunu görmedim müthiş iyi niyetli bir insan olduğunu düşünüyorum. Ve kendisinden önceki kötü düşüncelerim için özür diliyorum.
hakkında düşüncelerim nötrdü. Hatta zaman zaman uyuz da oluyordum arda beye. Ancak bir ara ver fırınaya katılamadı kendisi, yerine konuk jüriler geldi filan. hah işte tam o dönemde bu adamın nasıl kibar ve yapıcı eleştiriler yapan bir insan olduğunu anladım. Diğer gelen konuk jüriler yarışmacıları yerden yere vurdu oysa arda şefin bir kez olsun böyle bir tavırda olduğunu görmedim müthiş iyi niyetli bir insan olduğunu düşünüyorum. Ve kendisinden önceki kötü düşüncelerim için özür diliyorum.
bu dönemin en iyi yazarlarından bence. geç keşfettiğim için çokca üzülüyorum. keşke ankarada yaşadığı dönemde kendisini tanıyor olsaydım bir gençler maçında karşılaşsaydık, atkısını çalsaydım filan ne bileyim.
iki kitabını da okudum. şuanda ankarada yaşayan, 3-4 sene erdek'e her tatilde gitmiş ve gençlerbirlikli bi insan olduğumdan hikayeleri beni etkiledi. bir yandan müthiş hüzünler yaşatırken bir yandan buruk gülümsemeler yerleştirdi yüzüme. o ayırıyor mu bilmiyorum ama, ben hiçbir öyküsünü ayıramadan hepsini çok sevdim. üçüncü kitabını da merakla bekliyorum.
kaç dil bildiğini de merak ediyorum ayrıca...
iki kitabını da okudum. şuanda ankarada yaşayan, 3-4 sene erdek'e her tatilde gitmiş ve gençlerbirlikli bi insan olduğumdan hikayeleri beni etkiledi. bir yandan müthiş hüzünler yaşatırken bir yandan buruk gülümsemeler yerleştirdi yüzüme. o ayırıyor mu bilmiyorum ama, ben hiçbir öyküsünü ayıramadan hepsini çok sevdim. üçüncü kitabını da merakla bekliyorum.
kaç dil bildiğini de merak ediyorum ayrıca...
varoluşun ilk günlerinden beri kadınlardan korkan bazı erkekler bu ve türevi cümleleri ortaya atmıştır, atacaktır. kadın içinden yeni bir insan çıkarıyor.. okuyunca sizi solluyor, bağımsızlaşıyor size ihtiyacı kalmıyor... korkun tabii beyinsiz cahil ezikler. *
aşık olduğum şef. 24 kitchen\'ı izlemeye başladığımdan beri kendisiyle tek taraflı aşk yaşıyorum. yaptığı yemeklerin çoğunda kullandığı malzemeleri sevmesem bile, o kadar güzel sunumlar hazırlıyor ve öyle mutlu mutlu anlatıyor ki valla hayranlıkla izliyorum.
bu yazıyı görürse bana ulaşsın. neden ulaşsın derseniz bilmiyorum. zaten evli adam sürekli yüzüğünü çekiyorlar. buradan 24 kitchen kanalını da kınıyorum yeri gelmişken. lütfen yüzüğüne zoom yapmayın adamın. göstermeyiver kardeşim soğanları keserken alla alla ya.
bu yazıyı görürse bana ulaşsın. neden ulaşsın derseniz bilmiyorum. zaten evli adam sürekli yüzüğünü çekiyorlar. buradan 24 kitchen kanalını da kınıyorum yeri gelmişken. lütfen yüzüğüne zoom yapmayın adamın. göstermeyiver kardeşim soğanları keserken alla alla ya.
yağ iç. bunu da mı ben söylim?
tanım: gıcık olduğum insan tipine verilen tavsiyelerdir. *
tanım: gıcık olduğum insan tipine verilen tavsiyelerdir. *
özel hayatında hiç gülüyor mu acaba merak ettiğim kişi. o soğuk poz kesmeleri yüzünden bi' ayar oluyorum bazen. sonra o sözleri yazan insan kötü olamaz diye vazgeçiyorum.
kalabalık otobüste ilerliyormuş gibi başlık açan yazardır.