bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- kemal kılıçdaroğlu14
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- aldım kabul ettim9
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde10
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- yaz aşkı bulamamak7
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- romanya romanı3
- iş flörtü5
- yazarların hastalıkları2
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- jojo tarzı sözlük yazarları2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- düşünürken tavana bakmak4
- muhalefet2
- herbokolog4
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- ona bir şey söyle8
- anormal intikamlar2
- su içmekten göbeğin çıkması4
- kurban2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- tembellik hakkı4
- pelin gümüşdağ2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- biraz osursak mı3
- yastığın soğuk tarafı2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- arkadaş kafayı mı yedin sen2
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- ayrılığın 7 aşaması4
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- iran la ilgili endişe ortaya çıktı2
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
entry'ler (122)
Normalde manyak gibi sürekli idefix kullanan biri olan benim gözüme girmiş internet sitesi. Artık hep burdan sipariş vermeyi düşünüyorum.. nedenini de anlatayım. Sıkı bir ot dergi takipçisiyim. Bazı eksik sayılarım vardı bunların bir listesini çıkarıp internette araştırmaya başladım. bir dolu siteye baktım, en çok sayının bu sitede olduğunu gördüm. ama yine de istediklerimin hepsi yoktu. Sitenin iletişim bölümünden istediğim sayıları yazdım acaba bulabilir misiniz dedim. bir gün sonra öğlen saatlerinde istediğim sayıları (bir tanesi hariç) satışa çıkardıklarını bildiren bir mail aldım. hemen sipariş verdim tabii. Hemen de geldi... buradan teşekkür etmek istiyorum kendilerine. kalem de yollamışlar iki tane, sağolsunlar.
yeni bölümleriyle salı günleri saat 20.00 da yayında olacak cânım dizi. ayrıca eğer bu adamları seviyorsanız periscope hesabını (@beskardestv) takip ediniz neredeyse her gün canlı yayın yapılıyor.
insanın kendini alamadığı eylem. öyle ki eski sevgilim bir ara tüm sosyal medya hesaplarını kapatmıştı. google'a adını yazarak saçma sapan forum sitelerinde üyeliklerini bulmuştum ve minik kare şekilli profil fotoğrafını saatlerce izlediğimi bilirim.
ayakları güzel olan türk kızı buysa....bunlar ayak değil pide türevi resmen. neyse ben bir şey demiyorum bundan etkilenen erkeğin de midesine....
içinde "ay keşke burda bir starbucks olsa" diyen insanların olduğu üniversitedir. starbucksa gelene kadar sosyal anlamda daha çook eksiği var..
Geçenlerde ankara'da tayfa kafede olan söyleşi + imzasına katıldım ve ilk kez canlı kanlı görme fırsatım oldu. Kitaplarımdan birini "tanışma hediyesi" olarak imzalamış. heyecandan farkedememişim, eve gidince gördüm. kendisine ilk kez imzaya geldiğimi belirtmemiştim halbuki. Demek ki daha önce gelmiş olanları çoğunlukla hatırlıyor.. ne bileyim hoşuma gitti bu ayrıntı paylaşmak istedim sözlük.
2 haftadır kaşıntı krizlerine girmeme sebep olan hastalıkmış kendisi. gündüz hiçbir şey yok akşam bir başlıyorum kaşınmaya durmak bilmiyor. bende sadece eklem yerlerinde kaşıntıya sebep oluyor, dizin arkası ve dirseklerin iç tarafı. gerçekten illet bir şey. stres kaynaklı diyorlar ama stresli bir durumda da değilim ki nereden çıktı bu egzama ya.
2-3 yıldır lens alışverişlerimi yaptığım site. Bugüne kadar hiçbir sorun yaşamadım. her sipariş o kadar hızlı kargoya veriliyor ve özenli gönderiliyor ki hayran kalıyorum. ayrıca hiçbir optikte bu fiyatlara lens almak mümkün değil, adamların "asla o fiyata vermem kurtarmaz" vs vs dedikleri fiyatlarla satıyorlar. bu kadar övdüm umarım bozmazlar bu çizgilerini..
bbc'de geceleri programı yayınlanan güzel şef. fransada yaşadığı o küçük evinde küçücük mutfakta inanılmaz şeyler yapıyordu, program çok hoştu. londraya geri döndüğünde aynı keyfi alamadım. fransaya daha çok sempatim olduğundan olabilir. yemek yaparken her zaman full fat ürünleri tercih ediyor ama zayıf kalmayı beceriyor helal olsun.
ölmeden önce mutlaka kapısından girmek istediğim okuldur. ilk önce, çok para lazım.
önceki entrymi yerin dibine sokanlar utansın, yenisini yazıyorum lan.
hakkında düşüncelerim nötrdü. Hatta zaman zaman uyuz da oluyordum arda beye. Ancak bir ara ver fırınaya katılamadı kendisi, yerine konuk jüriler geldi filan. hah işte tam o dönemde bu adamın nasıl kibar ve yapıcı eleştiriler yapan bir insan olduğunu anladım. Diğer gelen konuk jüriler yarışmacıları yerden yere vurdu oysa arda şefin bir kez olsun böyle bir tavırda olduğunu görmedim müthiş iyi niyetli bir insan olduğunu düşünüyorum. Ve kendisinden önceki kötü düşüncelerim için özür diliyorum.
hakkında düşüncelerim nötrdü. Hatta zaman zaman uyuz da oluyordum arda beye. Ancak bir ara ver fırınaya katılamadı kendisi, yerine konuk jüriler geldi filan. hah işte tam o dönemde bu adamın nasıl kibar ve yapıcı eleştiriler yapan bir insan olduğunu anladım. Diğer gelen konuk jüriler yarışmacıları yerden yere vurdu oysa arda şefin bir kez olsun böyle bir tavırda olduğunu görmedim müthiş iyi niyetli bir insan olduğunu düşünüyorum. Ve kendisinden önceki kötü düşüncelerim için özür diliyorum.
bu dönemin en iyi yazarlarından bence. geç keşfettiğim için çokca üzülüyorum. keşke ankarada yaşadığı dönemde kendisini tanıyor olsaydım bir gençler maçında karşılaşsaydık, atkısını çalsaydım filan ne bileyim.
iki kitabını da okudum. şuanda ankarada yaşayan, 3-4 sene erdek'e her tatilde gitmiş ve gençlerbirlikli bi insan olduğumdan hikayeleri beni etkiledi. bir yandan müthiş hüzünler yaşatırken bir yandan buruk gülümsemeler yerleştirdi yüzüme. o ayırıyor mu bilmiyorum ama, ben hiçbir öyküsünü ayıramadan hepsini çok sevdim. üçüncü kitabını da merakla bekliyorum.
kaç dil bildiğini de merak ediyorum ayrıca...
iki kitabını da okudum. şuanda ankarada yaşayan, 3-4 sene erdek'e her tatilde gitmiş ve gençlerbirlikli bi insan olduğumdan hikayeleri beni etkiledi. bir yandan müthiş hüzünler yaşatırken bir yandan buruk gülümsemeler yerleştirdi yüzüme. o ayırıyor mu bilmiyorum ama, ben hiçbir öyküsünü ayıramadan hepsini çok sevdim. üçüncü kitabını da merakla bekliyorum.
kaç dil bildiğini de merak ediyorum ayrıca...
varoluşun ilk günlerinden beri kadınlardan korkan bazı erkekler bu ve türevi cümleleri ortaya atmıştır, atacaktır. kadın içinden yeni bir insan çıkarıyor.. okuyunca sizi solluyor, bağımsızlaşıyor size ihtiyacı kalmıyor... korkun tabii beyinsiz cahil ezikler. *
aşık olduğum şef. 24 kitchen\'ı izlemeye başladığımdan beri kendisiyle tek taraflı aşk yaşıyorum. yaptığı yemeklerin çoğunda kullandığı malzemeleri sevmesem bile, o kadar güzel sunumlar hazırlıyor ve öyle mutlu mutlu anlatıyor ki valla hayranlıkla izliyorum.
bu yazıyı görürse bana ulaşsın. neden ulaşsın derseniz bilmiyorum. zaten evli adam sürekli yüzüğünü çekiyorlar. buradan 24 kitchen kanalını da kınıyorum yeri gelmişken. lütfen yüzüğüne zoom yapmayın adamın. göstermeyiver kardeşim soğanları keserken alla alla ya.
bu yazıyı görürse bana ulaşsın. neden ulaşsın derseniz bilmiyorum. zaten evli adam sürekli yüzüğünü çekiyorlar. buradan 24 kitchen kanalını da kınıyorum yeri gelmişken. lütfen yüzüğüne zoom yapmayın adamın. göstermeyiver kardeşim soğanları keserken alla alla ya.
yağ iç. bunu da mı ben söylim?
tanım: gıcık olduğum insan tipine verilen tavsiyelerdir. *
tanım: gıcık olduğum insan tipine verilen tavsiyelerdir. *
özel hayatında hiç gülüyor mu acaba merak ettiğim kişi. o soğuk poz kesmeleri yüzünden bi' ayar oluyorum bazen. sonra o sözleri yazan insan kötü olamaz diye vazgeçiyorum.
kalabalık otobüste ilerliyormuş gibi başlık açan yazardır.